Citrix przejmuje Sapho – Citrix Systems Inc. udoskonala swoje rozwiązania do tworzenia cyfrowych miejsc pracy, w związku z tym dokonał akwizycji firmy Sapho.

Citrix Systems Inc. udoskonala swoje rozwiązania do tworzenia cyfrowych miejsc pracy, w związku z tym dokonał akwizycji firmy Sapho. Do tej pory firma Sapho tworzyła rozwiązanie dla mikro-aplikacji, które teraz ma usprawnić i uprościć pracę z wykorzystaniem Citrix Workspace. Zastosowanie platformy Sapho pozwoli na to, by lista zadań, które pracownicy mają do wykonania w ramach codziennych obowiązków, wraz z wszystkimi innymi potrzebnymi do tego informacjami, była automatycznie dostępna na telefonie, tablecie czy innym urządzeniu przenośnym. Eliminuje to konieczność przeglądania różnych programów i poszukiwania wiadomości w skrzynce pocztowej czy w kalendarzu.

 

Na dzisiejszym rynku pracy, przewagę uzyskują te firmy, które mogą rekrutować, rozwijać i angażować pracowników efektywniej niż konkurencja” – powiedział Tim Minahan, wiceprezes wykonawczy ds. strategii biznesowej i dyrektor ds. marketingu w Citrix. „Standard pracy, jaki zapewnia dana organizacja definiuje, która z nich jest bardziej atrakcyjna dla obecnych i potencjalnych pracowników. Stworzenie inteligentnych, cyfrowych przestrzeni pracy, pozwala firmie zbudować taką przewagę.”

 

Organizacja i optymalizacja

Cyfrowe miejsce pracy, zwiększa zadowolenie pracowników poprzez odpowiednią organizację ich pracy, zapewniając wygodę, automatyzację procesów oraz zmniejszając skomplikowanie wykonywanych zadań. Obecnie organizacje muszą bezpiecznie łączyć i automatyzować dostęp do aplikacji i danych, z coraz większej liczby różnych urządzeń końcowych i lokalizacji. Zrozumienie tych potrzeb i ewolucja rozwiązań, które ją zapewniają, pomaga zrównoważyć bezpieczeństwo i poprawić komfort pracy użytkowników końcowych, jednocześnie zwiększając ich efektywność i zmniejszając poziom stresu, który pojawia się podczas korzystania z przestarzałej firmowej infrastruktury IT.

 

Citrix Workspace pozwala:

  • Zapewnić pracownikom elastyczny dostęp do wszystkich aplikacji i informacji potrzebnych do pracy z jednego miejsca, tam, gdzie chcą i w sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy.
  • Korzystać z innowacyjnych technologii takich jak uczenie maszynowe, upraszcza procesy wewnętrzne firmy, pozwala zautomatyzować obsługę prostych zadań, które wymagają ich uwagi/ wykonania.
  • Wspierać rozwój i umiejętności pracowników.

 

„Nasze technologie tworzą inteligentne środowisko, które rozwiązuje problemy efektywności, przed którymi stoją pracownicy i firmy. Optymalizując pracę w jednym miejscu, kierując ją, wprowadzając mikro-aplikacje do środowiska i automatyzując zadania, oszczędzamy czas pracowników, który mogą przeznaczyć na wykonywanie pracy o wartości dodanej. Razem możemy dostarczyć przestrzeń roboczą, która na nowo definiuje sposób, w jaki sposób praca jest wykonywana.” – powiedział Fouad ElNaggar, współzałożyciel i dyrektor generalny Sapho.

 

Sapho to hostowana w chmurze platforma, która jest łatwa w konfiguracji, a także posiada dużą bibliotekę gotowych do użycia łączy i interfejsów API. Mikro-aplikacje Sapho wspomagają efektywność pracowników poprzez konsolidację dostępu do narzędzi i zadań w ramach jednej, łatwej w obsłudze przestrzeni roboczej. Dzięki nim można zastąpić złożone systemy za pomocą mikro-aplikacji, które zapewniają pracownikom odpowiedni standard pracy, dopasowany do ich potrzeb. Firmy mogą automatycznie zintegrować dedykowane, spersonalizowane zadania z istniejącymi systemami i dostarczyć je do dowolnego urządzenia końcowego, intranetu lub narzędzia wykorzystywanego przez pracowników. Korzystając ze sprawdzonych, predefiniowanych interfejsów API, które integrują się z rozwiązaniami wiodących producentów oprogramowania, a także ponad pięćdziesięcioma mikro-aplikacjami dla takich programów jak Salesforce, Workday, Concur, ServiceNow, Outlook czy Google Drive, firmy mogą efektywnie dostarczać narzędzia dla swoich pracowników.