Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cloud Technologies podaje wyniki za III kwartał

Spółka Cloud Technologies odnotowała 1,91 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kwartale 2024 roku wobec 3,17 mln zł zysku rok wcześniej. Z kolei zysk operacyjny wyniósł 2,71 mln zł wobec 2,32 mln zł zysku rok wcześniej.

Cloud Technologies to warszawska spółka zajmująca się big data, marketingiem i monetyzacją danych.

„W III kwartale 2024 r. skorygowana EBITDA osiągnęła 6,6 mln zł wobec 6,1 mln zł w Q3 2023, a marżowość EBITDA osiągnęła 56,5% wobec 45,5% w analogicznym okresie 2023 roku” – podano w notatce towarzyszącej oświadczeniu.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży były 11,64 mln zł w III kw. 2024 r. wobec 13,38 mln zł rok wcześniej. Na efekt finansowy sprzedaży, zresztą zgodnie z przewidywaniami spółki, miało wpływ zamknięcie Oracle Advertising, co spółka dobitnie podkreśliła.

„Zgodnie z naszymi przewidywaniami zamknięcie Oracle Advertising w perspektywie krótkoterminowej obciąża dynamikę sprzedaży danych, natomiast w długiej perspektywie jest to szansa na przejęcie części rynku. Chcemy jak najlepiej wykorzystać zmiany zachodzące na rynku, które oznaczają dla nas przede wszystkim ograniczenie roli pośredników. To dobry trend, który wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – powiedział cytowany w notatce prezes Piotr Prajsnar.

W przedziale czasowym I-III kw. 2024 r. spółka odnotowała 8,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 7,03 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży równych 34,6 mln zł w porównaniu do kwoty 41,83 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA był równy 20,2 mln zł wobec 19,6 mln zł zysku w tym przedziale czasowym rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2024 r. był równy 7,57 mln zł wobec 9,09 mln zł zysku rok wcześniej.