Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Co było przyczyną niemal 6-godzinnej awarii Facebooka, Instagrama, WhatsApp i Messengera?

Facebook wskazał, że przyczyną awarii, która wyłączyła serwis mediów społecznościowych oraz wszystkie jego usługi była „niewłaściwa zmiana konfiguracji”. 

Wczoraj wieczorem, 3,5 miliarda użytkowników Facebooka i należących do niego aplikacji (WhatsApp, Instagram i Messenger) utraciło dostęp do popularnych usług firmy Marka Zuckerberga. Powodem awarii miała być zmiana konfiguracji… jednakże firma, w swoim nocnym poście na blogu nie sprecyzowała, kto dokonał zmiany konfiguracji i czy była planowana. Część źródeł twierdzi, że awaria była spowodowana wewnętrznym błędem w sposobie kierowania ruchu internetowego do jego systemów. Eksperci ds. Bezpieczeństwa stwierdzili, że nieumyślny błąd lub sabotaż ze strony osoby z wewnątrz firmy są prawdopodobne.

„Przepraszam każdą małą i dużą firmę, rodzinę i osobę, która na nas polega” – napisał na Twitterze dyrektor ds. technologii w Facebooku, Mike Schroepfer, dodając, że „dojście do 100% może zająć trochę czasu”.

Awaria Facebooka jest największą, jaka kiedykolwiek została wychwycona przez Downdetector. Ciekawym jest także to, kiedy dokładnie do niej doszło. Otóż miało to miejsce w ledwie dzień po tym jak Facebook został publicznie oskarżony przez byłą managerkę firmy, Frances Haugen, o szereg niewłaściwych praktyk m.in. kapitalizowanie na podziałach społecznych i agresji w internecie. 

Na awarię zareagowała też giełda. Ponieważ świat podczas awarii “przesiadł się” na Twittera. Akcje Facebooka spadły o 4,9%, co jest największym dziennym spadkiem od listopada zeszłego roku. Zdaniem analityków, Facebook, który jest drugim największym na świecie sprzedawcą reklam internetowych (numerem jeden jest oczywiście Google), tracił ponad pół miliona dolarów na godzinę podczas awarii.

 

https://itreseller.pl/samsung-nigdy-nie-konkurujemy-z-wlasnymi-partnerami/