Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Co zmieniło się w ostatnim czasie w Fujitsu? Jak pandemia wpłynęła na cele i plany marki? Jakich specjalistów w najbliższym czasie będzie rekrutować Fujitsu Poland?

Od 20 lat marka Fujitsu jest obecna w Polsce. Prężnie rozwija się w trzech lokalizacjach – na warszawskim, łódzkim i katowickim rynku, łącznie zatrudniając ponad 3 600 osób. Wraz z rozwojem sektora nowoczesnych usług biznesowych, zwiększającym się zapotrzebowaniem na kompleksowe wsparcie w procesie transformacji cyfrowej i wymagające rozwiązania IT, Fujitsu staje przed nowymi wyzwaniami i świetnie się w tych okolicznościach odnajduje.

 

Na przestrzeni 12 lat (2008-2020) polski sektor nowoczesnych usług biznesowych zwiększył swoje zatrudnienie o 288 000 stanowisk, tym samym obecnie odpowiadając za nawet 3,5 proc. PKB, co wynika z raportu ABSL – „Sektor Nowoczesnych usług biznesowych w Polsce 2020”. Jednym z podmiotów budujących sektor, jest japońska marka Fujitsu, która już od 1999 r. jest obecna na polskim rynku i z powodzeniem realizuje globalne, jak i regionalne cele – dostarczając najwyższej klasy technologie, wsparcie i doradztwo IT przedsiębiorstwom w Polsce i na całym świecie.

 

Co zmieniło się w ostatnim czasie w Fujitsu? Jak pandemia wpłynęła na cele i plany marki? Jakich specjalistów w najbliższym czasie będzie rekrutować Fujitsu Poland?

 

Fujitsu w Polsce stale się rozwija

Mimo kryzysu wywołanego pandemią, Fujitsu przez cały czas poszukuje specjalistów do swoich zespołów. Rekrutacje prowadzone są we wszystkich oddziałach: Global Delivery Center w Łodzi oraz w Katowicach, a także w biurze handlowym w Warszawie. Fujitsu poszukuje ekspertów w obszarach cyfrowej transformacji: Service Desk, Service Management, DX Services, Application & Multi-Cloud Services, Workforce & Workplace Services, Enterprise Cyber Security Services, Business Process Services oraz Program & Project Services i wielu innych.

 

– Globalny kryzys wywołany pandemią przyspieszył i znacznie rozszerzył zakres pracy zdalnej w Fujitsu, dzięki czemu możemy zachować ciągłość realizacji naszych planów i prowadzonych projektów. Do przestrzeni online przenieśliśmy także proces rekrutacyjny, co powoduje, że, mimo działania w większym rozproszeniu, stale możemy rozwijać nasze zespoły. Poszukujemy m.in. programistów, inżynierów ds. zapewnienia jakości, specjalistów, administratorów i inżynierów IT, osób zainteresowanych karierą w branży IT, księgowości i finansach, specjalistów logistyki, a także osób ze znajomością języków i specjalistów ds. obsługi klienta. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, onboarding nowozatrudnionych także jest prowadzony zdalnie. Staramy się w taki sposób organizować pracę, by przy maksymalnym ograniczeniu kontaktu, nasi pracownicy otrzymali wszelkie niezbędne narzędzia, dokumenty bez konieczności obecności w siedzibie firmy – mówi Aleksandra Durzyńska-Prochowska, Dyrektor Zarządzająca Poland GDC, Fujitsu Technology Solutions.

 

Fujitsu wsparciem na drodze cyfrowej transformacji

Celem Fujitsu jest planowanie, projektowanie, doradzanie i dostarczanie cyfrowych rozwiązań do firm. W kolejnym kroku Fujitsu proponuje stały, stabilny support. Eksperci marki zapewniają kompleksową pomoc przedsiębiorstwom w procesie cyfrowej transformacji, dbają o rozwój cyfrowych narzędzi w obrębie organizacji i budowanie przestrzeni do pracy – m.in. poprzez urządzenia data center, wirtualizację, czy mobilne stacje robocze.

 

– Oferujemy doradztwo i ekspertyzę wspierając firmy w transformacji cyfrowej w całym kraju. Pomagamy znaleźć odpowiednie rozwiązania najważniejszych wyzwań, z którymi się borykają firmy na całym świecie, zwłaszcza w czasie, gdy dostęp do ekspertów IT na rynku jest znacznie ograniczony. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, za sprawą których znacznie upraszczamy i optymalizujemy wiele procesów zachodzących w firmie. Myślimy najpierw o kliencie – jego potrzebach, wyzwaniach, z którymi się mierzy, a następnie dostosowujemy pod jego oczekiwania kompleksowe rozwiązanie– podkreśla Dariusz Kwieciński, Prezes Fujitsu Poland.

 

Korzystając z bogatego doświadczenia oraz siły technologii ICT, Fujitsu wraz ze swoimi klientami kształtuje przyszłość biznesu. Wiele rozwiązań oferuje w modelu subskrypcyjnym – Pay As You Go, tym samym wprowadzając większą demokratyzację nowych technologii, co jest szczególnie istotne w czasach pandemii.

 

Fujitsu na rzecz przyszłości działa dzisiaj

Fujitsu stale się rozwija, w Polsce poszerza swoje zespoły oraz optymalizuje podejście do powierzchni biurowych. W Katowicach, jak i w Łodzi pracowników czeka przeprowadzka do nowo-wybudowanego kompleksu biurowego – Fuzja. Działania podejmowane przez markę są licznie doceniane, m.in. w tym roku Fujitsu otrzymało tytuł Solidnego Pracodawcy. Nagroda ta jest przyznawana dla tych polskich pracodawców, którzy podejmują ciekawe działania w zakresie HR.

 

– Przyznanie nam tytułu Solidnego Pracodawcy 2021 jest wskazaniem, że obrany przez nas kierunek jest słuszny! Cieszymy się, że nasze działania w tym zakresie doceniają klienci, partnerzy, wyspecjalizowane zewnętrzne podmioty, ale przede wszystkim ważne jest dla nas, że pracownicy Fujitsu dostrzegają i doceniają projekty, które tworzymy z myślą o nich. Stale planujemy wdrażać nowe rozwiązania, które z pewnością podniosą komfort pracy i samopoczucie pracowników – podsumowuje Aleksandra Durzyńska-Prochowska.

 

https://itreseller.pl/zwinny-jak-startup/