Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Comarch będzie wspierać Orange w transformacji IT w Afryce Zachodniej.

W kwietniu 2022 r. Orange Wybrzeże Kości Słoniowej, operator należący do francuskiej grupy telekomunikacyjnej Orange, lider w branży telefonii komórkowej w Afryce Zachodniej, podpisał z Comarch umowę dotyczącą transformacji IT. Celem kontraktu jest zapewnienie lepszych cyfrowych doświadczeń dla rosnącej bazy klientów korzystających z telefonów komórkowych oraz usług stacjonarnych na bardzo dynamicznym i wymagającym rynku.

Współpraca jest częścią większej inicjatywy Grupy Orange: stworzenia platformy „Order-to-Bill”, która ma być udostępniona innym oddziałom Grupy Orange w regionie EMEA (Europa Bliski Wschód, Afryka). Koncepcja polega na stworzeniu rozwiązania zgodnego ze standardami TM Forum, czyli globalnego stowarzyszenia branżowego dla pośredników i dostawców usług w branży telekomunikacyjnej (Open Digital Architecture i Open API) z możliwością elastycznego modelowania procesów i produktów. Dzięki temu znacznie szybciej będzie można je wdrażać w afrykańskich oddziałach Orange.

W ramach współpracy Comarch dostarczy takie moduły jak Comarch Order Capture, Customer Order Management, Product Catalog oraz Convergent Billing System. Rozwiązanie Comarch zostanie wdrożone w Orange z wykorzystaniem infrastruktury prywatnej chmury Orange (Orange Private Cloud). Comarch dostarczy oraz uruchomi gotową i w pełni zintegrowaną platformę, która następnie będzie dalej konfigurowana i integrowana z lokalnymi systemami Orange Wybrzeże Kości Słoniowej. Wszystkie  prace będą realizowane z pomocą lokalnego integratora systemów (IS).

Dzięki rozwiązaniom dostarczonym przez Comarch, Orange Wybrzeże Kości Słoniowej otrzyma jeden portal do przyjmowania zamówień dla wszystkich linii biznesowych oraz ujednolicony silnik modelowania produktów z możliwością obsługi w formie jednej faktury. Orange Wybrzeże Kości Słoniowej i Grupa Orange wybrał Comarch ze względu na nieszablonowe podejście, wbudowane procesy i gotowość do dostarczenia systemów zgodnie ze standardami Orange, a także elastyczność we współpracy z integratorem systemów. Nowe rozwiązanie przyniesie firmie Orange Wybrzeże Kości Słoniowej korzyści, takie jak uproszczenie zarządzania zamówieniami, centralizację katalogu produktów i zapewnienie bardziej zbieżnego systemu rozliczeniowego.

 

Cieszymy się, że Orange Wybrzeże Kości Słoniowej zaufał systemom Comarch. Naszą misją jest zwiększanie zadowolenia klientów poprzez dostarczanie nowoczesnych i wydajnych rozwiązań do zarządzania biznesem, a produkty, które zostaną wdrożone, tylko to potwierdzają. Dzięki temu Orange Wybrzeże Kości Słoniowej będzie łatwiej zarządzać wprowadzaniem nowych produktów i uprości procesy biznesowe – mówi Jacek Lonc, Head of Telco Sales and Business Strategy Division w Comarch.

 

– Orange Wybrzeże Kości Słoniowej jest obecnie zaangażowane w strategię rozwoju we wszystkich swoich spółkach zależnych. Jednak konkurencja rośnie, a oczekiwania klientów i biznesu są coraz silniejsze. W tym kontekście głównym wyzwaniem dla naszego IS jest zwiększenie elastyczności w celu szybszego dostosowania się do wyzwań biznesowych. Projekt ten jest strategicznym wyzwaniem dla Orange Wybrzeże Kości Słoniowej i powinien przyczynić się do podbijania nowych rynków, opierania się konkurencji, kontrolowania kosztów, upraszczania i zwiększenia elastyczności IS oraz wzmocnienia cyfryzacji – mówi Patrick N-Doua, CIO w Orange Wybrzeże Kości Słoniowej.

 

Orange Wybrzeże Kości Słoniowej

Grupa Orange Wybrzeże Kości Słoniowej to regionalny klaster składający się ze spółek zależnych Orange na Wybrzeżu Kości Słoniowej, Burkina Faso i Liberii. Jako liderzy na każdym z tych rynków mają ponad 26 milionów klientów i udział w 25% przychodów Grupy Orange w strefie Afryka-Bliski Wschód. Od ponad 10 lat Orange Wybrzeże Kości Słoniowej wprowadza innowacje w sektorze telekomunikacyjnym Wybrzeża Kości Słoniowej jako pierwszy operator, który uruchomił bardzo szybkie sieci (3G, 4G, światłowód), usługę Mobile Money, usługi telewizyjne przez telefon komórkowy, a dzięki ofercie Orange Energy, dostęp do energii elektrycznej na obszarach oddalonych.

Na Wybrzeżu Kości Słoniowej, z ponad 15 milionami klientów, Orange Wybrzeże Kości Słoniowej jest liderem pod względem głównych wskaźników wydajności w obszarze stacjonarnego, mobilnego, internetowego i mobilnego pieniądza na rynku konsumenckim i biznesowym. Jako cyfrowy i zaangażowany operator przekonany o nadrzędnej roli technologii cyfrowej w rozwoju kraju, z pełnym zaangażowaniem angażuje się w rozwój i promocję usług cyfrowych na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Reprezentując 11% krajowego PKB, są także ważnym graczem społecznym w kraju, prowadzą Fundację Orange Wybrzeże Kości Słoniowej oraz Orange Digital Center.

Jako przodujący pracodawca w sektorze telekomunikacyjnym stawia ludzi i promowanie równości płci w centrum naszego podejścia. Nasze wyniki osiągnięte dzięki jakości i zaangażowaniu blisko 1500 kobiet i mężczyzn, od 2014 roku, osiem razy z rzędu zdobyły certyfikat „Top Employer” za doskonałe warunki pracy oferowane swoim pracownikom oraz „ISO 9001” wydany przez AFAQ-AFNOR za System Zarządzania Jakością.