Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Comarch i MIM Solutions łączą siły. Platforma Comarch Loyalty Management z potężnym wsparciem AI

Comarch, wiodący dostawca rozwiązań IT, oraz firma MIM Solutions specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, ogłaszają strategiczną współpracę. Celem partnerstwa jest integracja nowoczesnych rozwiązań AI opracowanych przez MIM Solutions z platformą Comarch Loyalty Management, co pozwoli korzystającym z niej klientom Comarch na podniesienie efektywności prowadzonych programów lojalnościowych.

Comarch Loyalty Management to kompleksowe narzędzie umożliwiające firmom tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Platforma oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności, w tym zarządzanie punktami, nagrodami, promocjami oraz analizę zachowań klientów. Doświadczenie MIM Solutions w tworzeniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji, wykorzystywanych przez branże e-commerce, telekomunikacyjną i reklamową, pozwoli na wzbogacenie funkcjonalności rozwiązania firmy Comarch w zakresie budowania i optymalizowania promocji punktowych.

„Współpraca z MIM Solutions to dla nas kolejny krok w kierunku jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów i dostarczania im unikalnych narzędzi, które pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie programów lojalnościowych. Firma MIM Solutions, założona i nadzorowana merytorycznie przez prof. Piotra Sankowskiego, znana jest z opracowywania skutecznych rozwiązań dla wielu sektorów. Jesteśmy przekonani, że ich wiedza i doświadczenie znajdą zastosowanie także w naszym obszarze” – mówi Maria Wróblewska, Director of Artificial Intelligence w firmie Comarch.

 

„Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Comarch. MIM Solutions posiada obecnie jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce zespołów specjalistów AI i ML, który jest w stanie wesprzeć każdą organizację w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nasze doświadczenie w połączeniu z możliwościami platformy lojalnościowej Comarch zagwarantuje szereg przydatnych usprawnień dla jej nowych, jak i stałych użytkowników” – dodaje Jerzy Orłowski, CEO w MIM Solutions.

 

Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w nadchodzących miesiącach, gdy nowe funkcjonalności zostaną udostępnione wybranym klientom korzystającym z platformy Comarch Loyalty Management.