Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Comarch podjął strategiczną decyzję o wzmocnieniu swojej obecności na rynkach azjatyckich i otworzył biuro w Tokio w Japonii.

Comarch – globalny producent i dostawca usług oraz rozwiązań z branży IT –  podjął strategiczną decyzję o wzmocnieniu swojej obecności na rynkach azjatyckich i otworzył spółkę w Tokio w Japonii. To kolejny kraj z Dalekiego Wschodu, po Malezji i Szanghaju, w którym Comarch uruchomił biuro. Ponadto w Kuala Lumpur, Singapurze i Szanghaju zlokalizowane są azjatyckie centra danych Comarch. Aktywność promocyjna i sprzedażowa japońskiej spółki Comarch będzie koncentrować się na rozwiązaniach skierowanych do sektora telekomunikacji, finansów oraz usług.

 

Administracyjnie Comarch jest obecny na Dalekim Wschodzie od 2009 roku, kiedy została zarejestrowana spółka w Chinach. W 2015 roku ruszyło biuro w Malezji. Działalność biznesowa rozwijana jest wśród klientów z branży bankowej, rynku nieruchomości oraz turystyki. Wśród azjatyckich firm korzystających z innowacyjnych rozwiązań Comarch są malezyjski Air Asia, CEBU Pacific (Filipiny), Vingroup (Wietnam) i TMB Bank (Tajlandia). Comarch obsługuje również firmy, prowadzące działalność w Japonii. Przychody Comarch z rynku azjatyckiego w 2016 roku wyniosły ponad 47 mln zł.

 

Comarch jest rozpoznawalnym globalnie producentem systemów informatycznych. W ostatnim czasie stał się producentem innowacyjnych urządzeń elektronicznych do zdalnego monitoringu zdrowia oraz z zakresu Internetu rzeczy (ang. IoT). Wiele produktów Comarch, m.in. rozwiązania lojalnościowe czy systemy bilingowe OSS/BSS, znajduje uznanie wiodących firm analitycznych takich jak Gartner czy IDC i regularnie pojawiają się one w zestawieniach najlepszych rozwiązań dostępnych na rynku.

 

– Japonia ro wciąż jeden z najbogatszych i najbardziej innowacyjnych krajów na świecie. Gospodarka w znacznym stopniu rozwija się w oparciu o rozwiązania informatyczne, które są obecne niemal w każdej branży. Dlatego firmy IT dynamicznie rozbudowują jednostki badawcze, zwiększają budżety na inwestycje w badania i rozwój oraz prześcigają się w liczbie zarejestrowanych patentów. Za sprawą tej dynamiki Japonia jest bardzo konkurencyjnym rynkiem. Ale Comarch udowadnia, że potrafi rywalizować z największymi graczami z branży IT. Obecnie realizujemy projekty i wdrożenia w ponad 60 krajach na całym świecie i blisko 60 proc. globalnych przychodów Comarch pochodzi z rynków zagranicznych. Z rynku azjatyckiego w 2016 roku wyniosły ponad 47 mln zł, a w pierwszym półroczu 2017 przekroczyły 19 mln złotych. Ten rok 2017 planujemy zamknąć z lepszym wynikiem niż poprzedni – mówi Paweł Kłęczek, dyrektor zarządzający Comarch w Japonii.

 

Zespół Comarch w Japonii będzie składał się z konsultantów i handlowców specjalizujących się  w systemach informatycznych dla dostawców usług telekomunikacyjnych, rozwiązaniach lojalnościowych i produktach wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (CRM) a także usługach outsourcingowych, infrastrukturze IT i usługach Data Center. Ponadto Comarch będzie skupiał się na rozwoju i sprzedaży systemów informatycznych dla instytucji finansowych oraz ubezpieczeniowych.