Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Comarch wdrożył rozwiązania lojalnościowo-marketingowe w Costa Coffee – Comarch Loyalty Management (CLM) oraz Comarch Campaign Management (CCM).

Costa Coffe, powstała w 1971 roku w Londynie, to druga co do wielkości sieć kawiarni na świecie i największa sieć w Wielkiej Brytanii. Firma może pochwalić się prawie pięćdziesięcioletnim doświadczeniem w branży kawowej. Posiada ponad 3800 kawiarni w 32 krajach i zatrudnia niemal 20 000 pracowników.

 

Costa w coraz większym stopniu zaznacza swoją obecność na świecie, jako przedsiębiorstwo zajmujące się wyłącznie produkcją kawy, dokłada wszelkich starań, aby umożliwić swoim klientom delektowanie się firmowym produktem w każdych okolicznościach zarówno w kawiarniach, jak i za pośrednictwem automatów do kawy, w zaciszu własnych czterech ścian czy podróży.

 

Systemy lojalnościowe, a zaangażowanie klienta

Comarch od trzech lat jest partnerem Costy, udostępniając firmie najwyższej jakości narzędzia zwiększające zaangażowanie klienta – Comarch Loyalty Management (CLM), system, który w bardzo prosty sposób pozwala użytkownikom na budowanie i obsługę programów lojalnościowych o różnym stopniu złożoności, oraz Comarch Campaign Management (CCM), platformę wspierającą projektowanie i realizację wielokanałowych kampanii marketingowych.

 

Oferując liczne funkcje, w tym możliwość segmentacji, organizowania codziennych promocji, obsługi ankiet i loterii, system zarządzania lojalnością pomógł kawowemu potentatowi przeformułować strategię marketingową oraz uskutecznić budowanie lojalność klientów. Ponadto system ten utorował drogę różnym inicjatywom mającym na celu zwiększanie zaangażowania klientów. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu systemu zamówień mobilnych w postaci dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne, która umożliwia klientom Costy zamawianie i płacenie za wybrane napoje przed ich odbiorem w kawiarniach.

 

Costa Coffee Club – dedykowana platforma do zbierania punktów lojalnościowych

System CLM położył także podwaliny pod Costa Coffee Club, platformę, za pośrednictwem której klienci Costy mogą zbierać punkty lojalnościowe, bez względu na to, gdzie dokonają zakupu – w kawiarni, automacie, czy też za pomocą aplikacji. Zebrane punkty można wymieniać na darmową kawę i inne nagrody. Jak dotąd program lojalnościowy zgromadził ponad 6 milionów aktywnych użytkowników, a więc można stwierdzić, że realizowany wspólnie z Costa Coffee projekt okazał się sukcesem.

 

Planowane kolejne wdrożenia

Obecnie Costa Coffee korzysta z trzech podstawowych rozwiązań Comarch wspierających rozwój działalności: Loyalty Management, służącego do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi, Campaign Management, wspierającego zarządzanie kampaniami marketingowymi, oraz Business Intelligence, narzędzia analityki biznesowej. Jeśli chodzi o plany na przyszłość, Comarch i Costa Coffee prowadzą rozmowy obecnie o możliwości wdrożenia najnowszych mechanizmów opartych na sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym, które umożliwiłyby tej ostatniej rozpoznawanie indywidualnych wzorców zachowań i dostosowanie oferty do indywidualnych preferencji i potrzeb klientów.

 

https://itreseller.pl/itrnewfacebook-zgodzil-sie-zaplacic-ponad-100-milionow-euro-zaleglych-podatkow-we-francji-po-tym-jak-francuskie-organy-podatkowe-przeprowadzily-audyt-kont-facebooka-w-latach-2009-2018/