Comarch z nowym systemem dla bankowości. Krakowski gigant wprowadza na rynek system CRM do zarządzania sprzedażą w segmencie bankowości korporacyjnej i MŚP.
Comarch z nowym systemem dla bankowości. Krakowski gigant wprowadza na rynek system CRM do zarządzania sprzedażą w segmencie bankowości korporacyjnej i MŚP. Comarch Relationship Manager Assistant to mobilny system dla doradców klienta biznesowego wspierający ich w codziennej pracy poprzez szybki dostęp do danych o klientach oraz bazy wiedzy o produktach.
Dla managerów odpowiedzialnych za sprzedaż, system oferuje narzędzia do monitoringu aktywności doradców oraz postępów w realizacji celów sprzedażowych.
– Zapewnia to odpowiedni poziom przygotowania do każdego spotkania z klientem – mówi Łukasz Rozlach, dyrektor konsultingu branżowego dla bankowości w Comarch. Menedżer może w każdej chwili zobaczyć, jak wygląda jego lejek sprzedażowy i nad czym pracuje każdy z jego podwładnych – nie musi już czekać na koniec dnia lub tygodnia, by skompletować wszystkie leady.
System ułatwia również efektywną komunikację pomiędzy analitykami, menedżerami produktu i doradcami klienta. Wyróżnikiem systemu Comarch Relationship Manager Assistant ma być prognozowanie sprzedaży na bazie algorytmów AI.
– Nasze wieloletnie doświadczenia związane z obsługą klienta korporacyjnego chcemy przenieść na narzędzia wsparcia dla doradców, którzy wydają się mocno niedoinwestowani w tym zakresie – wyjaśnia Andrzej Przewięźlikowski, Wiceprezes Zarządu Comarch, Dyrektor Sektora Finanse. – Duże platformy typu CRM nie mają funkcji skrojonych na miarę poszczególnych branż czy segmentów rynku. Chcemy wypełnić tę lukę.
https://itreseller.pl/itrnewgrupa-kapitalowa-comarch-zalicza-dobre-wyniki-finansowe-w-pierwszym-kwartale-2020-roku-to-efekt-wzrostu-przychodow-ze-sprzedazy-zagranicznej/