Comarch został sponsorem vice-lidera francuskiej Ligue 1, klubu piłkarskiego OSC z Lille we Francji – Krakowska firma informatyczna będzie wspierać piłkarzy do końca sezonu 2019-2020.

Sponsoring drużyny z Lille ma na celu stworzenie współpracy na szerszą skalę, która przyczyniłaby się do zbudowania większej rozpoznawalności marki Comarch we Francji. Począwszy od meczu LOSC -Dijon FCO (03.03.19), przez cały sezon, logo Comarch będzie widniało na koszulkach piłkarzy z Lille, jak również na telebimach areny stadionu Pierre Mauroy w Lille oraz na oficjalnych znakach siedziby klubu LOSC.

 

Comarch działa na rynku francuskim od 2006 roku, regionalna siedziba główna znajduje się w Lezennes na północy Francji, oraz w Grenoble i od niedawna również w Lyonie. Działalność firmy koncentruje się głównie na sektorze handlu detalicznego, przemyśle i rozwiązaniach informatycznych dla służby zdrowia. Spółka współpracuje z firmami na rynku francuskim, takimi jak: Auchan, Galeries Lafayette, PMU, Eram, Leroy Merlin czy La Redoute.

 

„Mamy zaszczyt ogłosić rozpoczęcie współpracy Comarch z LOSC. Comarch – polska spółka reprezentuje wymiar międzynarodowy; jednocześnie będąc obecną na rynku lokalnym, oferując rozwiązania informatyczne dla czołowych firm z regionu północnej Francji. Janusz Filipiak, poza przodowaniem w dziedzinie hi-tech, jest również wielkim pasjonatem piłki nożnej. Współpraca między klubem LOSC a Comarch wynika z połączenia tych dwóch dziedzin.” – powiedział Marc Ingla, CEO LOSC’u.

 

„Zdecydowaliśmy się na kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim LOSC z Lille w celu wzmocnienia rozpoznawalności naszego brandu co wpisuje się w szerzy projekt budowania świadomości marki Comarch na rynku francuskim wśród naszej grupy docelowej. Naszą działalność operacyjną prowadzimy aktywnie głównie na północy Francji oraz w regionie paryskim, stąd pomysł partnerstwa z bardzo rozpoznawalnym regionalnie brandem. Współpraca z tak prestiżowym i renomowanym klubem sportowym, szykującym się od przyszłego sezonu do gry w europejskich pucharach, była dla nas kolejnym, naturalnym etapem rozwoju. Nie bez znaczenia był fakt, że wartości sportowe są szczególnie ważne dla Comarch, który jest już właścicielem klubu piłkarskiego Cracovia.” – deklaruje Arkadiusz Iłgowski, Dyrektor Generalny Comarch Francja.

 

Comarch, występując w charakterze oficjalnego sponsora klubu piłkarskiego LOSC, potwierdza chęć wzmocnienia swojej obecności na rynku francuskim.