Commvault z nowym Marketing Managerem – do zespołu dołączyła Beata Tokarska, będzie odpowiadać za realizację strategii marketingowej i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi w regionie CEE.
Beata Tokarska objęła stanowisko CEE Marketing Manager w firmie Commvault, będącej czołowym dostawcą rozwiązań do ochrony danych i zarządzania informacjami. Będzie ona odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi w regionie Europy centralnej i wschodniej. W skład regionu za który jest odpowiedzialna wchodzi Polska, Austria, Szwajcaria, a także Europa wschodnia: Rosja i Wspólnota Niepodległych Państw.
Tokarska posiada ponad jedenaście lat doświadczenia zdobytego podczas pracy w działach marketingu w firmach z branży IT, telecom, technologii dla transportu czy farmacji. Przez ponad siedem lat związana była zawodowo z HPE gdzie zajmowała stanowisko Country Marketing Manager i była odpowiedzialna za realizację kompleksowych działań marketingowych firmy na rynku polskim. W HPE Tokarska z powodzeniem rozwijała współpracę z kanałem partnerskim, dzięki skutecznemu budowaniu i wdrażaniu programów marketingowych. Koordynowała też liczne projekty międzynarodowe w obszarach rozwiązań storage.
„Firmy funkcjonujące we współczesnej rzeczywistości, bez względu na sektor i rynki na których działają, jeśli chcą być konkurencyjne, muszą efektywnie zarządzać danymi. To właśnie dane są najcenniejszym aktywem, mającym największy potencjał. Ich utrata w wyniku działań takich jak ataki ransomware naraża przedsiębiorstwa na ogromne niebezpieczeństwo. Commvault to technologiczny lider w obszarze zarządzania danymi i ich ochrony. Moją misją jest sukcesywnie podnoszenie świadomości klientów w kwestii bezpieczeństwa danych oraz możliwości jakie daje współczesne oprogramowanie do zarządzania danymi w chmurze.” – podkreśla Beata Tokarska, CEE Marketing Manager, Commvault.