Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

CrowdStrike w tarapatach – akcjonariusze składają pozew

CrowdStrike został pozwany przez akcjonariuszy, którzy twierdzą, że firma zajmująca się cyberbezpieczeństwem oszukała ich, ukrywając, w jaki sposób niewłaściwe testowanie oprogramowania mogło spowodować globalną awarię 19 lipca.

W proponowanym pozwie, który został złożony w sądzie federalnym w Austin w Teksasie, stwierdzono, że zapewnienia CrowdStrike dotyczące jej technologii były fałszywe, przez co inwestorzy zostali wprowadzeni w błąd. Przypomnijmy, że globalna awaria spowodowała straty idące w miliardy dolarów.

Cena akcji w ciągu kolejnych 12 dni spadła o 32%, co oznacza stratę 25 miliardów USD wartości rynkowej firmy. W skardze wspomniano o telekonferencji z 5 marca, podczas której dyrektor naczelny CrowdStrike, George Kurtz, stwierdził, że oprogramowanie jest „sprawdzone, przetestowane i certyfikowane”. Firma z kolei podała w oświadczeniu:

Uważamy, że ta sprawa jest bezpodstawna i będziemy stanowczo bronić firmy.

Inwestorzy w zbiorowym pozwie domagają się nieokreślonej kwoty odszkodowania dla wszystkich posiadaczy akcji klasy A w okresie od 29 listopada 2023 r. do 29 lipca 2024 r.

Delta Air Lines zatrudnia Davida Boyesa w celu wywalczenia odszkodowania od CrowdStrike i Microsoftu