Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cyfrowy Polsat w I kw. 2020 r. odnotował 182,4 mln zł zysku netto, EBITDA 1 026,7 mln zł, a przychody ze sprzedaży usług, produktów, towarów i materiałów sięgnęły 2 848,5 mln zł.

Cyfrowy Polsat odnotował 182,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2020 r. wobec 291,9 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Zysk operacyjny wyniósł 462,2 mln zł wobec 491,2 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA sięgnął 1 026,7 mln zł wobec 1 038,3 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży usług, produktów, towarów i materiałów sięgnęły 2 848,5 mln zł w I kw. 2020 r. wobec 2 791,6 mln zł rok wcześniej.

 

“W segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym na dzień 31 marca 2020 roku łączna liczba usług świadczonych przez grupę zarówno w modelu kontraktowym, jak i przedpłaconym wyniosła 17 436 tys., co stanowi wzrost o 2,7% w skali roku. Należy podkreślić, że udział usług kontraktowych w ogólnej liczbie świadczonych przez nas usług systematycznie rośnie i na koniec pierwszego kwartału 2020 roku osiągnął poziom 84,9%, wobec 84,4% odnotowanych na koniec pierwszego kwartału 2019 roku” – czytamy w raporcie.

 

W segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej udział w oglądalności w grupie komercyjnej (wszyscy widzowie w wieku 16-49 lat, uwzględnione transmisje przesunięte w czasie Live+2, tj. do 2 dni) dla całej Grupy Polsat wyniósł 23,3% w pierwszym kwartale 2020 roku, co oznacza nieznaczny spadek w ujęciu rocznym, o 0,1 pkt proc.

 

Polsat News w I kw. 2020 r. zanotował udział w widowni na poziomie 1,5%, co oznacza wzrost o 0,9 pkt proc. r/r. W marcu 2020 r., czyli okresie największego zainteresowania tematyką pandemii, udział w widowni tego kanału informacyjnego wyniósł do 2,5%. Inne kanały grupy łącznie odnotowały wzrost o 1,2 pkt proc. r/r, do 13,4%.

 

“Według wstępnych szacunków domu mediowego Starcom, wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosły ok. 935 mln zł i spadły rok do roku o 3,1%. Opierając się na tych estymacjach szacujemy, że nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej w pierwszym kwartale 2020 roku wyniósł 28,1% i pozostał na zbliżonym poziomie jak w pierwszym kwartale 2019 roku. Porównując obecne portfolio kanałów grupy, w pierwszym kwartale 2020 roku wygenerowaliśmy o 0,6% GRP więcej niż w analogicznym okresie roku 2019” – czytamy dalej.

 

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2020 r. wyniósł 70,6 mln zł wobec 86,5 mln zł zysku rok wcześniej. Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

 

https://itreseller.pl/itrnewpolsat-kupuje-interie-grupa-polsat-najwieksza-w-polsce-grupa-medialno-telekomunikacyjna-zawarla-z-bauer-media-group-przedwstepna-umowe-nabycia-grupy-interia/