Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!

Wraz z końcem stycznia Ingram Micro dokonuje znaczącej aktualizacji swojego systemu sprzedaży e-commerce, wprowadzając pod płaszczykiem nowej szaty graficznej i odświeżonego interfejsu szereg funkcjonalności, które specjaliści z segmentu B2B powitają z otwartymi rękami.

W dwa lata od znaczących zmian, które wywołała pandemia, wiele firm potrafi już zadbać o podstawowe potrzeby partnerów biznesowych działających w nowej rzeczywistości. Organizacje takie jak Ingram Micro robią jednak krok dalej, przynosząc konkretną odpowiedź na pytanie, czego potrzebuje dziś, na początku 2022 roku, reseller lub integrator w pracy business to business.

W dobie napiętych harmonogramów i ciągle poszukiwanych sposobów optymalizacji pracy, Ingram Micro odpowiada na potrzeby użytkowników platformy ingrammicro24.com, ułatwiając dostęp do najistotniejszych informacji. Zmiany zaczynają się już na poziomie wyszukiwarki. Użytkownik może filtrować wyniki w intuicyjny sposób, dzięki czemu uzyska lepiej dopasowane wyniki szybciej, wraz z dodatkowymi sugestiami. Także karta produktowa zawiera teraz nie tylko kompleksowe informacje, których może potrzebować kupujący, jak zdjęcia, opisy i specyfikacja, ale też widoczne wszystkie promocje, z których w przypadku danego produktu można skorzystać.

 

 

Dodatkowo, by jeszcze bardziej ułatwić i przyspieszyć pracę resellerów i integratorów, za pomocą jednego kliknięcia mogą oni przekleić do koszyka produkty ze schowka lub pliku excel; możliwe jest też pobranie koszyka do pliku excel i przygotowanie estymacji oraz pobranie wszystkich numerów seryjnych do pliku excel. Projektanci platformy w ten sposób odpowiadają na konkretne, sygnalizowane przez użytkowników potrzeby. W 2022 roku sprawnie funkcjonujący łańcuch dostaw to już wręcz konieczność, dlatego Ingram Micro dba też o spokój resellerów i integratorów także w tym zakresie. W nowym systemie zarówno na liście wyszukanych produktów, jak i przy złożonych zamówieniach widnieje informacja, czy dany produkt jest dostępny w magazynach Ingram Micro, ale co najważniejsze, system pokazuje nam datę dostawy już w momencie wyboru produktów a także przy zamówieniu.

Istotnym elementem zmian są też usprawnienia w zakresie wymiany informacji i eksperckiej wiedzy, z której obecnie partnerzy Ingram Micro będą mogli korzystać łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Możliwość połączenia się z systemem e-commerce Ingram Micro poprzez interfejsy API umożliwia intuicyjne pokazywanie informacji o produkcie, dostępności towaru oraz cenach w sklepach internetowych resellerów bez konieczności przebudowywania własnego e-commerce’u. Tym samym partner może łatwiej i precyzyjniej przedstawiać ofertę swoim klientom, zapewniając im sprawdzone dane i potrzebne opcje.

Krokiem naprzód w tym zakresie są również vendor roomy, które stanowią integralną część platformy ingrammicro24.com. Nawet jeśli dany vendor nie posiada stron produktowych w języku polskim, opisy jego produktów, wraz ze wszystkimi informacjami, których mogą szukać klienci i użytkownicy oferowanych rozwiązań, znajdą się w bliskich na jedno kliknięcie vendor roomach. Każdy klient będzie mógł też bezpośrednio nawiązać kontakt z pracownikiem Ingram Micro odpowiedzialnym za danego producenta. To znaczące ułatwienie umożliwi szybszą pracę resellerowi, ograniczy konieczność wyszukiwania informacji w różnych źródłach i pozwoli na szybkie dokonanywanie zakupów.

Ingram Micro potwierdza też, że uczestnicy programu partnerskiego #IMPartner znajdą w systemie udogodnienia i intuicyjnie rozwiązania, które ułatwią korzystanie z atutów programu.

Wszystkie te funkcjonalności składają się na system, którego głównym zadaniem jest zapewnienie rozwiązań satysfakcjonujących dla specjalistów z segmentu B2B, którzy coraz bardziej cenią sobie przejrzystość, szybkość i kompleksowość obsługi oraz intuicyjną obsługę interfejsu. W dobie coraz powszechniejszej pracy zdalnej, kiedy tak znacząca ilość relacji business to business odbywa się w świecie cyfrowym, ingrammicro24.com przynosi udogodnienia, które definiują najwyższą jakość pracy i współpracy w 2022 roku. W związku z uruchomieniem nowej odsłony systemu, dystrybutor zapowiada szereg akcji promocyjnych i rabatowych dla obecnych i nowych Partnerów.