Czwarta edycja Nocy IT organizowana przez AB S.A. z rekordową liczbą uczestników. Głównym partnerem wydarzenia była firma Microsoft.

Czwarta edycja Nocy IT miała miejsce w premierowej lokalizacji – kultowym lokalu Barbara przy ul. Świdnickiej, która gościła rekordową liczbę uczestników. Partnerem tego wydarzenia był Microsoft – światowy potentat i lider branży IT, który prezentował rozwiązania chmurowe oraz urządzenia z serii Microsoft Surface.

 

W trakcie ostatniej Nocy IT uczestnicy poznali możliwości oferowane w ramach chmury publicznej Microsoft i praktycznego ich zastosowania w biznesie. W formule wykładów i praktycznych warsztatów zaprezentowano w jaki sposób stworzyć nowoczesną, bezpieczną i wydajną infrastrukturę IT w Microsoft Azure i Office 365.

 

 

Od momentu pojawienia się pomysłu na organizację Nocy IT przyświecała nam idea, aby nie było to kolejne, typowe spotkanie, jakich jest wiele w branży. Teraz wiemy, że nasza propozycja została bardzo pozytywnie przyjęta, stając się ważnym elementem na wrocławskiej mapie wydarzeń. Staramy się też stale rozwijać, zapraszając do współpracy kolejnych partnerów. W trakcie ostatniej edycji zadebiutowaliśmy w nowej lokalizacji we wnętrzach legendarnego, a jednocześnie nowoczesnego lokalu Barbara. Było to idealne miejsce na prezentacje ultranowoczesnych rozwiązań w komfortowych warunkach – mówi Bartłomiej Bojarski,  Business Unit Manager Presales & Solution Design w AB S.A.

 

Prawie siedemdziesięciu uczestników testowało urządzenia z rodziny Microsoft Surface w kontekście ich biznesowych funkcjonalności. Microsoft Surface to linia wysokiej klasy produktów i akcesoriów dedykowana profesjonalistom oraz użytkownikom indywidualnym. Wykorzystane w tabletach podzespoły zapewniają użytkownikom wydajność i wszystkie funkcje laptopa. Wkrótce otwarte zostaną zapisy na kolejną edycję Nocy IT, podczas której jak zwykle będzie mowa o zaawansowanych rozwiązaniach IT i zaprezentowane zostaną ich praktyczne zastosowania. Warto podkreślić, że udział jest bezpłatny i decyduje kolejność rejestracji.