Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Czwarty kwartał to moment, w którym szczególnie ważna jest stabilizacja biznesu, ale i jego rozwój” – podkreśla Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle direct Polska podczas wydarzenia AB Możliwości i Rozwój

AB Możliwości i Rozwój 2023 okazało się rekordowym wydarzeniem w całym cyklu organizowanym przez wrocławską firmę. Jednym z gości tegorocznej edycji była firma Bechtle. 

AB, największy dystrybutor na polskim rynku, po raz kolejny zorganizował swoje wydarzenie z cyklu AB Możliwości i Rozwój. W tym roku mocnym punktem spotkania były dwie debaty. W jednej z nich udział wzięła Karolina Romańczuk, Managing Director Bechtle direct Polska.

 

„Tematem przewodnim debaty były trendy, które towarzyszą nam na rynku. Głównym tematem, który zdominował dyskusję, było ESG, które ma dziś znaczenie strategiczne, tak z punktu widzenia przedsiębiorstw, jak i klientów końcowych” – powiedziała nr. debaty Karolina Romańczuk, Bechtle direct Polska – „Przechodziliśmy od ekologii do odpowiedzialności w stosunku do ludzi i ich rozwoju.”

 

 

Szefowa Bechtle w Polsce nie szczędziła też ciepłych słów dotyczących jej zespołu. Firma rzeczywiście rozwija się prężnie, zdobywając kolejne nagrody branżowe, a niedawno uruchomiła nowe biuro w Warszawie. Bywając na wielu spotkaniach branży IT, widzimy, że wrocławska firma jest obecna na bardzo wielu z nich.

 

AB Możliwości i Rozwój

Tegoroczne wydarzenie było wydarzeniem wyraźnie większym niż poprzednie edycje, bogatym w program i że znakomitą atmosferą, tworzoną przez zaproszonych gości, ale też zespół AB. Organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie.

Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. skorzystała z okazji, by podziękować partnerom firmy za świetne wyniki. A jest za co dziękować, bo resellerzy i integratorzy obdarzyli kolejny rok z rzędu dużym zaufaniem wrocławską firmę, realizując z AB wiele swoich projektów. Widać to dobrze w wynikach, które uzyskuje AB. Zapraszamy do filmu:

„AB Możliwości i Rozwój 2023 to doskonała okazja by spotkać się, porozmawiać o najnowszych trendach, podzielić się doświadczeniami i zbudować nowe relacje” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.