Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czy największym “wygranym na pandemii” będzie Logitech? Firma opublikowała imponujące wyniki za trzeci kwartał, zysk netto wzrósł do 266,9 mln USD z 73 mln USD rok wcześniej!

Logitech poinformował o wyraźnym wzroście przychodów i zysku netto w drugim kwartale fiskalnym. Szwajcarski producent urządzeń peryferyjnych skorzystał na masowym przechodzeniu na home office podczas pandemii COVID-19. Logitech podał, że sprzedaż wzrosła o 75% do 1,26 miliarda dolarów w ciągu trzech miesięcy od początku lipca do końca września. Zysk netto wzrósł do 266,9 mln USD z 73 mln USD rok wcześniej.

 

Producent peryferiów podniósł swoją prognozę na 2020 rok. Zdaniem firmy, roczna sprzedaż wzrośnie od 35% do 40%, a dochód operacyjny wyniesie od 700 milionów do 725 milionów USD. Biorąc pod uwagę przedłużającą się pandemię i prawdopodobny powrót pełnego lockdownu w wielu krajach, można oczekiwać, że trend doposażania domowych stanowisk pracy utrzyma się.

 

„Trendy wzrostu, które napędzają naszą działalność, przyspieszyły, gdy społeczeństwo dostosowuje się do nowej rzeczywistości” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Bracken Darrell – „Liderzy organizacji, z którymi rozmawiam, wyobrażają sobie, że ludzie coraz częściej pracują w różnych lokalizacjach, co stanowi hybrydową kulturę pracy, która staje się normą”.

 

Logitech niewątpliwie zyskuje też na tym, że coraz częściej chcemy dobrego obrazu podczas wideokonferencji, podczas gdy kamery internetowe zainstalowane w laptopach oferują dość słabą jakość obrazu. Kamery Logitecha, zwłaszcza droższe modele jak np. Logitech StreamCam pozwalają na uzyskanie zdecydowanie lepszej jakości.

 

https://itreseller.pl/itrnewibm-odnotowuje-dwucyfrowy-wzrost-przychodow-z-chmury-firma-twierdzi-ze-jej-klienci-odraczaja-niektore-projekty/