Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czy technologia, jakiej używamy w pracy ma znaczenie?

Dziewięciu na dziesięciu pracowników firm prywatnych i sektora publicznego dostrzega przydatność posiadania technologii podczas wykonywania pracy, podczas gdy organizacje ze swojej strony postrzegają ją jako narzędzie poprawiające komunikację, współpracę i produktywność pracowników – tak przynajmniej wynika z badania, jakie IDC przeprowadziło na rynku często porównywanego do naszego. 

Wynika to jasno z badania IDC i operatora telekomunikacyjnego Telefónika, “Radiografía de la experiencia del empleado en España”, dotyczącego stanu dojrzałości stanowiska pracy. Badanie wskazuje, że najczęściej wykorzystywanymi narzędziami są aplikacje do wideokonferencji (77% menedżerów IT i 54 % pracowników), systemy telematyczne (66% menedżerów IT i 52% pracowników) oraz rozwiązania do współpracy (57% menedżerów IT i 41% pracowników). Jak wynika z badania, firmy, które oferują swoim pracownikom dostęp do cyfrowej współpracy, automatyzacji procesów i zautomatyzowanych narzędzi w miejscu pracy, zwiększą swoje dochody o 20% dzięki zwiększonej produktywności, twierdzą analitycy z IDC.

Dla ankietowanych technologia jest kluczowym czynnikiem, który może pomóc poprawić postrzeganie miejsca pracy dla 52% ankietowanych, ponieważ uważają, że promuje równowagę między życiem osobistym i zawodowym oraz umożliwia pracę z dowolnego miejsca.

Badanie wykazało, że środowisko pracy w nadchodzących latach będzie miało charakter hybrydowy. Z tego powodu ponad 55% pracowników sektora publicznego i 87% specjalistów z sektora prywatnego chciałoby odbyć więcej szkoleń w celu dostosowania nowych narzędzi technologicznych, które pomogą im zarządzać zmianami i ulepszać swoje doświadczenie. 73% pracowników sektora publicznego i 80% pracowników sektora prywatnego zgadza się lub zdecydowanie zgadza się, że elastyczny harmonogram pozytywnie wpływa na ich produktywność. Wyniki odzwierciedlają postrzeganie pracy jako czynności związanej z produktywnością, a nie z fizycznym miejscem pracy. Oznacza to, że chodzi o to, co robisz, a nie o to, gdzie to robisz.

Badanie zostało  przeprowadzone w terenie i obejmowało 741 ankiet wśród pracowników i menedżerów IT.