Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czy Twoje urządzenie jest niezawodne? Największe obawy i problemy użytkowników smartfonów według badania marki HONOR

Globalna marka technologiczna HONOR, z okazji premiery smartfona HONOR Magic V3, przeprowadziła badanie wśród 1000 osób, aby sprawdzić, jak problemy technologiczne wpływają na nasze życie. Wyniki pokazują, że blisko połowa ankietowanych obawia się, iż awarie urządzeń elektronicznych mogą zrujnować ważne chwile, a 75% respondentów przyznało, że spotkały ich problemy techniczne w kluczowych momentach życia.

Najczęściej wskazywanym problemem, który budzi największy lęk, jest niespodziewane rozładowanie się baterii. Ponad jedna trzecia badanych (33%) uznała, że to właśnie brak energii w  urządzeniu byłby dla nich najbardziej stresujący podczas ważnych wydarzeń, takich jak narodziny dziecka, ślub, randka, rozmowa kwalifikacyjna czy przeprowadzka.

Kolejnym źródłem stresu są rozmowy wideo – aż 54% ankietowanych odczuwa niepokój, gdy wyciszają mikrofon lub wyłączają kamerę podczas ważnych połączeń, obawiając się, że wciąż mogą być widziani lub słyszani. Ponad połowa respondentów (57%) przyznała się do sytuacji, w której powiedziała lub zrobiła coś nieodpowiedniego, myśląc, że nikt tego nie widzi lub nie słyszy.

Do najczęstszych problemów technicznych należą również: zapomnienie ładowarki na wyjazd (31%), rozbicie ekranu smartfona (26%) oraz przypadkowe wybranie numeru telefonu, mając urządzenie w kieszeni (22%). Choć takie usterki są frustrujące na co dzień, w wyjątkowych momentach życia mogą być szczególnie irytujące, a zawodna technologia potrafi niestety odebrać radość z tych chwil.

HONOR w humorystyczny sposób pokazuje, jak technologia potrafi zawieść tych, którzy szukają miłości. Marka przygotowała współczesną parodię piosenki „(I Just) Died in Your Arms Tonight” zespołu Cutting Crew. W teledysku poznajemy historię młodego romantyka, który, mimo swoich starań, nie odnajduje prawdziwej miłości przez zawodność technologii.

 

„Ludzie muszą mieć pewność, że mogą polegać na swoich urządzeniach elektronicznych, aby móc w pełni skupić się na ważnych chwilach swojego życia” – powiedział Zachary Jiang, wiceprezes HONOR Europe. „Weźmy na przykład osoby szukające miłości – kluczowe mogą okazać się dla nich smartfony z wytrzymałą baterią, doskonałą łącznością i wytrzymałością, która sprosta wyzwaniom współczesnego randkowania”.

 

Badanie pokazało również, że niektóre wpadki technologiczne bywają krępujące. Aż 12% ankietowanych przyznało się do przypadkowego wysłania zalotnej wiadomości do niewłaściwej osoby, a 9% ujawniło, że przez pomyłkę wysłało pikantne zdjęcie do złego odbiorcy! Choć błędy ludzkie są nieuniknione (warto jednak dwa razy sprawdzić, komu wysyłamy wiadomość), niezawodna technologia może pomóc zmniejszyć stres i nieprzyjemne sytuacje.

HONOR Magic V3, z długim czasem pracy baterii, wysoką wydajnością i wyjątkową trwałością, zapewnia użytkownikom poczucie pewności – nawet jeśli to randka okaże się zawodna, smartfon ich nie zawiedzie.

 

Najważniejsze wnioski z badania:

  • 46% badanych obawia się, że problemy technologiczne mogą zrujnować ważne wydarzenia życiowe.
  • 75% przyznało, że doświadczyło awarii urządzeń elektronicznych w kluczowym momencie życia.
  • 33% twierdzi, że najbardziej stresującym problemem w ważnych chwilach byłoby rozładowanie baterii, a 23% wskazuje na problemy z GPS-em, który prowadził ich w niewłaściwą lokalizację.
  • 54% odczuwa niepokój, gdy wycisza mikrofon lub wyłącza kamerę podczas rozmów wideo, obawiając się, że mogą być nadal widziani lub słyszani.
  • 57% przyznaje się do powiedzenia lub zrobienia czegoś nieodpowiedniego podczas rozmowy wideo, gdy sądzili, że nie są widoczni lub słyszani.
  • 12% przyznaje się do przypadkowego wysłania zalotnej wiadomości do złej osoby.
  • 9% ujawniło, że nieświadomie wysłało pikantne zdjęcie do niewłaściwego odbiorcy.
  • 81% uznało długi czas pracy na baterii za ważny czynnik przy wyborze nowego telefonu.
  • 62% byłoby gotowych zapłacić więcej za smartfon zaprojektowany z myślą o trwałości.

 

IT Channel Leaders 2024: „Współpraca i partnerstwo najważniejsze” – wspólnie podkreślili czołowi przedstawiciele branży IT podczas debaty „Liderzy Branży”