Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dane z rynku tabletów: Apple pozostaje na szczycie. Ta kategoria urządzeń jest daleka od zapowiadanej śmierci.

Z danych dotyczących ostatniego kwartału minionego roku, opublikowanych przez IDC wynika, że iPady nadal rozchodzą się w milionach sztuk. Dosłownie – zdaniem analityków w czwartym kwartale 2019 roku sprzedano prawie 16 milionów tabletów.

Nawet jeśli same tablety nie radzą sobie znakomicie, to Apple niepodzielnie rządzi w tej kategorii sprzętu. 10,2-calowy iPad to aż 65% spośród sprzedanych przez Apple tabletów. Udział Apple w rynku tabletów wynosi teraz 36,5%, co stanowi wyraźny wzrost wobec ostatniego kwartału poprzedniego roku (29,6%). Sama liczba sprzedanych tabletów Apple wzrosła przez ten czas o 22,7%.

Jak na rynku tabletów radzą sobie pozostałe firmy? Samsung, z wynikiem 7 milionów sztuk uzyskał 16,1% udziału w łącznej sprzedaży tego typu urządzeń w Q4 2019. Dla trzeciego gracza na tym rynku, chińskiego Huawei, wartości te zamykają się na 4 milionach i udziale 9,1%. Obydwaj azjatyccy producenci zanotowali przy tym spadek sprzedaży.

Schyłek tabletów jest zapowiadany od dość dawna. Poniekąd sam to robię, nie znajdując zbyt wielu zastosowań dla tabletu w erze dużych smartfonów. Z drugiej jednak strony, w domu posiadam tablet, który sporadycznie wykorzystuję na wyjazdach – od mojego aktualnego laptopa jest wyraźnie lżejszy (acz tu szykuję zmianę, która ostatecznie wyśle tablet do szafy) i pracuje dłużej na baterii. W przypadku Apple sprawa jest o tyle inna, że iPad ma specjalny status – jest dobrym uzupełnieniem całego ekosystemu firmy z Cupertino, pomimo iż stanowi, jak wszystkie tablety, jedynie smartfon XXL.

https://itreseller.pl/itrnewhuawei-chce-stworzyc-w-europie-bazy-produkcyjne-do-budowy-europejskiej-sieci-5g-chinski-gigant-chce-aby-elementy-europejskiej-infrastruktury-5g-byly-made-in-europe/