Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dariusz Terlecki funkcję dyrektora sprzedaży w firmie TomTom Telematics – pokieruje sprzedażą w regionie Europy Środkowej i Centralnej.

Dariusz Terlecki posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze usług B2B. Zdobywał je pracując w polskich i międzynarodowych spółkach, operujących w branżach: technologicznej, BPO, contract stationary i FMCG. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii handlowej zapewniającej wysoki i stabilny wzrost organiczny. Z sukcesem przeprowadził kilka transformacji firm, doprowadzając do ich dynamicznego rozwoju.

 

– Praca dla TomTom Telematics Polska to ogromne wyzwanie. Telematyka to sektor, który w najbliższych latach będzie rozwijał się bardzo dynamicznie. Umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze, pozwalając na szybki rozwój. Pracując dla największej firmy tej branży, moim zadaniem będzie upowszechnienie technologii, która już dziś stanowi przewagę konkurencyjną wielu przedsiębiorstw – mówi Dariusz Terlecki.

 

TomTom Telematics jest częścią grupy TomTom, zajmującą się zarządzaniem flotami, telematyką pojazdową i świadczeniem usług typu „connected car”. Ponadto TomTom Telematics świadczy usługi na rzecz ubezpieczycieli, wypożyczalni samochodów, przedsiębiorstw leasingowych, importerów samochodowych oraz podmiotów kierujących swoją ofertę zarówno do przedsiębiorców, jak i do konsumentów.