Dariusz Terlecki funkcję dyrektora sprzedaży w firmie TomTom Telematics – pokieruje sprzedażą w regionie Europy Środkowej i Centralnej.

Dariusz Terlecki posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze usług B2B. Zdobywał je pracując w polskich i międzynarodowych spółkach, operujących w branżach: technologicznej, BPO, contract stationary i FMCG. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii handlowej zapewniającej wysoki i stabilny wzrost organiczny. Z sukcesem przeprowadził kilka transformacji firm, doprowadzając do ich dynamicznego rozwoju.

 

– Praca dla TomTom Telematics Polska to ogromne wyzwanie. Telematyka to sektor, który w najbliższych latach będzie rozwijał się bardzo dynamicznie. Umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze, pozwalając na szybki rozwój. Pracując dla największej firmy tej branży, moim zadaniem będzie upowszechnienie technologii, która już dziś stanowi przewagę konkurencyjną wielu przedsiębiorstw – mówi Dariusz Terlecki.

 

TomTom Telematics jest częścią grupy TomTom, zajmującą się zarządzaniem flotami, telematyką pojazdową i świadczeniem usług typu „connected car”. Ponadto TomTom Telematics świadczy usługi na rzecz ubezpieczycieli, wypożyczalni samochodów, przedsiębiorstw leasingowych, importerów samochodowych oraz podmiotów kierujących swoją ofertę zarówno do przedsiębiorców, jak i do konsumentów.