Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dell Technologies wprowadza pakiet ProSupport Suite dla komputerów PC, w ramach którego wszyscy partnerzy otrzymają dostęp do pomocy technicznej, narzędzi i portalu w chmurze opartych na sztucznej inteligencji.

Wszyscy partnerzy Dell Technologies otrzymają dostęp do pomocy technicznej, narzędzi i portalu w chmurze opartych na sztucznej inteligencji w ramach pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC. Oferuje on większą widoczność IT, zdalne usuwanie usterek, rekomendacje i pierwsze w branży personalizowane narzędzia do zarządzania IT. Nowa oferta to także bezpieczeństwo punktów końcowych niezależnie od lokalizacji pracy. ProSupport pomaga zapobiegać, wykrywać i reagować na zagrożenia oraz ułatwia bezpieczną instalację komputerów PC.

 

Nowe usługi wsparcia i rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa od Dell Technologies (NYSE: DELL) pomagają liderom IT zapewniać pracownikom komputery nowoczesne, inteligentne i bezpieczne. Dodatkowe możliwości pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC opierają się na sztucznej inteligencji i podejściu always-on, ułatwiając i dostosowując wsparcie IT do indywidualnych potrzeb. Nowa oferta zabezpieczeń punktów końcowych zwiększa bezpieczeństwo komputerów komercyjnych już uznanych za najbezpieczniejsze w branży. Jest to możliwe dzięki nowym funkcjom weryfikacji zabezpieczeń i dodatkowym zabezpieczeniom zaszytym pod systemem operacyjnym.

 

ProSupport Suite dla komputerów PC maksymalizuje wydajność i czas pracy dzięki nowym funkcjom, które dostosowują wsparcie IT do indywidualnych potrzeb

Według niedawnego badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Consulting, 70% firm planuje w ciągu najbliższego roku zwiększyć inwestycje w zdalnych pracowników. Dzięki ProSupport Suite dla komputerów PC menedżerowie IT mogą dziś dostosowywać i automatyzować wsparcie świadczone pracownikom oraz optymalizować ich komputery. Nowe funkcjonalności obejmują:

  • Personalizowane narzędzia do zarządzania IT: nowe funkcje zarządzania katalogiem aktualizacji i wdrażania czynią ProSupport Suite pierwszą usługą wsparcia technicznego, która zapewnia menedżerom IT możliwość automatycznego i zdalnego aktualizowania systemu BIOS, sterowników, oprogramowania typu firmware i aplikacji Dell, a także dostosowywania sposobu grupowania aktualizacji i zarządzania nimi.
  • Najważniejsze, indywidualne informacje dotyczące zasobu komputerów PC w jednym miejscu: po raz pierwszy menedżerowie IT mogą sprawdzić kondycję, wrażenia z użytkowania aplikacji i wskaźniki bezpieczeństwa wszystkich komputerów Dell w organizacji. Wskaźniki te można potem wykorzystać do śledzenia trendów wydajności, a także, w razie potrzeby, podejmować na ich podstawie natychmiastowe działania. A to wszystko zdalnie, korzystając z szytych na miarę zaleceń i metryk użytkowania dostarczanych przez bazujące na sztucznej inteligencji usługi wsparcia od Dell Technologies.
  • Spersonalizowane, zdalne procesy robocze: korzystając z personalizowanego mechanizmu reguł do definiowania i organizowania zdalnych procesów roboczych w skali, menedżerowie IT mogą również określić, kto otrzymuje aktualizacje automatycznie i w jaki sposób przebiega zarządzanie aktualizacjami.
  • Funkcje ProSupport są dostępne dla partnerów handlowych i ich klientów: w ramach pakietu ProSupport Suite dla komputerów PC partnerzy handlowi mogą korzystać z całego zakresu wsparcia, narzędzi i portalu opartego na sztucznej inteligencji. Dzięki temu mogą przeglądać i zarządzać pomocą techniczną dla wielu organizacji za pomocą SupportAssist w TechDirect i mają także możliwość wykorzystywania wiedzy specjalistycznej Dell Technologies do rozwiązywania problemów klientów, czy to indywidualnie, czy w ramach wszystkich zasobów.

 

Rola działów IT jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Choć pierwotna misja dbania o wydajność pracowników i sprawność systemów pozostaje ta sama, to powiązane operacje stały się o wiele bardziej skomplikowane, zwłaszcza w obliczu stale rosnącej ilości danych i operacji na brzegu infrastruktury. Nasze usługi IT tworzymy w oparciu o sztuczną inteligencję przy uwzględnieniu przyszłych potrzeb klientów. ProSupport pomoże liderom IT patrzeć w przyszłość i podejmować proaktywne działania, jednocześnie zapewniając pracownikom na całym świecie możliwość kontynuowania współpracy i wprowadzania innowacji bez zakłóceń – podsumował Doug Schmitt, prezes działu usług w Dell Technologies.

 

Najbezpieczniejsze w branży, inteligentne portfolio komercyjnych komputerów PC

Nagłe przejście na pracę zdalną, zwiększone wykorzystywanie aplikacji w chmurze oraz nowe sposoby zaspokajania potrzeb pracowników w zakresie wydajności spowodowały powstanie niespotykanych wcześniej zagrożeń w punktach końcowych. Każda firma jest dziś potencjalnym celem ataków, niezależnie od lokalizacji, branży czy wielkości, zwłaszcza, że zagrożenia są coraz bardziej wyrafinowane i czasami trudne do wykrycia. Najnowsze dane wskazują, że 44% organizacji doświadczyło przynajmniej jednego ataku na urządzenia lub BIOS w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Aby strategia bezpieczeństwa w punktach końcowych była skuteczna, musi ona uwzględniać całą powierzchnię ataku, w tym sprzęt i oprogramowanie typu firmware w powiązanym łańcuchu dostaw.

 

Portfolio zabezpieczeń Dell Trusted Devices chroni komercyjne komputery PC w całym łańcuchu dostaw i cyklu życia urządzenia. Ten kompleksowy pakiet rozwiązań zabezpieczających dla systemów operacyjnych, zlokalizowanych zarówno pod, jak i nad OS, wykorzystuje inteligencję i pomaga firmom zapobiegać zagrożeniom, wykrywać je i reagować na nie. Jest to możliwe dzięki skróceniu średniego czasu wykrycia (MTTD) i średniego czasu rozwiązania problemów (MTTR).

 

Dell Technologies wzmacnia swoją pozycję lidera dzięki nowym rozwiązaniom w zakresie bezpieczeństwa, obejmującym:

  • Zaawansowaną weryfikację bezpieczeństwa komponentów dla komputerów PC, która umożliwia klientom sprawdzenie czy komputery Dell i kluczowe komponenty dotarły do nich w stanie, w jakim zostały zamówione i zbudowane. Ta zintegrowana funkcja rozszerza zakres kontroli bezpieczeństwa i integralności łańcucha dostaw.
  • Weryfikacja Intel Management Engine (ME) weryfikuje krytyczne oprogramowanie firmware systemu i wykrywa manipulacje, jednocześnie zachowując wysoki poziom wydajności systemu. Wstępna wersja narzędzia Intel ME Verification jest ukierunkowana na procesy rozruchowe o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa systemu i zapewnia dodatkowe warstwy zabezpieczeń zlokalizowane pod systemem operacyjnym.
  • Integracja Dell Trusted Device Security Information and Event Management (SIEM) zapewnia pełną widoczność krytycznych zdarzeń związanych z bezpieczeństwem poniżej systemu operacyjnego za pośrednictwem pulpitów nawigacyjnych. Pozwala to na kompleksową analizę stanu bezpieczeństwa organizacji, umożliwiając jednocześnie wydobycie większej wartości z istniejących inwestycji w bezpieczeństwo.

 

 

IT Champions 2021 – Za nami uroczysta gala IT Reseller. Zobacz film z rozdania prestiżowych nagród branżowych!