Dell Technologies wprowadza strategię Partner First dla rozwiązań Storage na poziome globalnym, model funkcjonujący już od kilku lat w Polsce
Firma Dell Technologies ogłasza na poziomie globalnym strategię Partner First dla rozwiązań Storage, w ramach której ponad 99 proc. obecnych i przyszłych klientów firmy będzie obsługiwanych przez partnerów w zakresie sprzedaży pamięci masowych.
Strategia Partner First łączy wiedzę i zasięg partnerów ze światowej klasy zespołem oraz portfolio rozwiązań dotyczących pamięci masowych firmy Dell Technologies – w tym do ochrony i archiwizacji danych, aby dostarczyć klientom przełomową technologię do efektywnej transformacji cyfrowej.
– Inwestycja firmy Dell Technologies w sieć partnerską ma długą historię. Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z partnerami, aby przyspieszyć transformację cyfrową w przedsiębiorstwach. Strategia Partner First pogłębia nasze zaangażowanie i łączy mocne strony naszych partnerów z zaletami światowej klasy zespołu specjalistów oraz rozwiązań Dell Technologies – mówi Michael Dell, prezes i CEO Dell Technologies.
– Strategia Partner First, która uwzględnia także rozwiązana z zakresu ochrony i archiwizacji danych, zmienia globalną strategię rynkową, tak aby jeszcze bardziej rozwinąć popyt na pamięć masową na świecie. W Polsce ten model funkcjonuje już od kilku lat – podkreśla Dariusz Okrasa, Senior Channel Sales Manager w Dell Technologies. – Globalne podejście do tego obszaru ma na celu jeszcze bliższą i silniejszą współpracę z naszymi partnerami, co ma też zagwarantować klientom efektywniejszą transformacje.
W ramach nowego podejścia do współpracy z partnerami Dell Technologies:
- zapewnia swoim sprzedawcom wyższą prowizję w przypadku transakcji dotyczących pamięci masowej zawieranych za pośrednictwem partnera;
- czterokrotnie zwiększa liczbę klientów kwalifikujących się do programu Partner of Record w celu zwiększenia przewidywalności przyszłych transakcji.
– Wielokanałowy model biznesowy z solidnym ekosystemem partnerów jest podstawą strategii rozwoju firmy Dell Technologies. Nowe podejście ma zachęcić naszych sprzedawców do zacieśnienia współpracy z partnerami, co w efekcie ma przełożyć się na pozyskanie nowych klientów i zapewnienia im odpowiednich efektów. To rozwiązanie korzystne dla klientów, partnerów i samej firmy – wskazuje Bill Scannell, president of Global Sales & Customer Operations w Dell Technologies.
– Dell Technologies jest liderem na rynku pamięci masowych dla przedsiębiorstw i oferuje najlepszą obsługę klientów w dzisiejszym świecie skoncentrowanym na danych. Poprzez skorelowanie 99 proc. naszych klientów i potencjalnych klientów w obszarze pamięci masowych z naszymi partnerami, chcemy bardzo jasno wyrazić nasze zamiary względem rozwoju tego kanału – podkreśla Rola Dagher, Global Channel Chief w Dell Technologies.