Deloitte Digital i Medallia – światowy lider w zakresie zarządzania doświadczeniem klientów, połączyły swoje siły by wspólnie dostarczać klientom w Polsce zupełnie nową jakość usług doradczych.
Współpraca pomiędzy firmą Medallia, czyli dostawcą platformy technologicznej, która w czasie rzeczywistym wychwytuje sygnały dotyczące doświadczeń klientów, a firmą Deloitte – ekspertem w obszarze doradztwa – to odpowiedź na potrzeby wielu polskich firm. Nasza działalność pozwoli poukładać obszar zarządzania doświadczeniami klientów od strony procesów, budowania zaangażowania ludzi czy też komunikacji z klientami i inicjowania działań wewnętrznych w firmie. Mamy wiedzę oraz niezbędne narzędzia, by zagwarantować naszym partnerom zupełnie nową jakość usług – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu, Customer Strategy&Applied w Deloitte Digital CE.
Od spostrzeżeń do strategii
Z raportu „From disparate signals to transformative action” wynika, że relacja marka-konsument zyskała na znaczeniu podczas pandemii, kiedy interakcje przeniosły się w jeszcze większym stopniu do Internetu. 84 proc. badanych dyrektorów marketingu twierdzi, że klienci zaczęli przywiązywać większą wagę do jakości cyfrowych doświadczeń.
Konsumenci nie tylko oczekują odpowiedzi na swoje bieżące potrzeby, ale liczą również na to, że ich opinie będą brane pod uwagę w procesie tworzenia kolejnych produktów i usług. Deklaruje tak aż 82 proc. respondentów, którzy wzięli udział w naszym najnowszym badaniu. Dlatego też szczegółowo analizujemy potrzeby klientów, aby dostarczać im spersonalizowane rozwiązania, w jak najszybszym czasie. Uważam, że doświadczenie klienta staje się najważniejszą częścią strategii marki i wyznacznikiem nowych wartości – mówi Jan Michalski, partner, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej.
Jako światowy lider w zakresie rozwiązań zarządzania doświadczeniami klientów, cieszymy się z nawiązania bliskiej współpracy z Deloitte Digital w Polsce i regionie Europy Środkowej. Połączenie możliwości naszej platformy z potencjałem doradczym naszego Partnera pozwoli nam skuteczniej wspierać klientów w obszarze cyfrowej transformacji zbierania i analizowania doświadczeń klienta– mówi Ryszard Regucki, senior alliance manager CEE, Medallia.