Deloitte Digital nawiązało strategiczną współpracę z Creatio. Creatio Center of Excellence pojawi się w Polsce

Głównym celem porozumienia między Deloitte Digital i Creatio jest dostarczenie klientom Deloitte Digital w Europie Środkowej rozwiązań, które usprawnią i zautomatyzują procesy w ich organizacjach, pomogą w szybszej transformacji cyfrowej oraz zwiększą efektywność operacyjną.

Według raportu Deloitte „Digital Tech Trends 2024” prawie 70 proc, liderów IT wskazuje dług technologiczny jako najważniejszą przyczynę strat w produktywności, a około jedna trzecia programistów spędza swój czas na rozwiązywaniu problemów z nim związanych.

Na te wyzwania mają odpowiadać platformy no-code, które, poprzez zastosowanie komponentów do budowania aplikacji bez użycia kodu, umożliwiają znaczne obniżenie kosztów wdrożenia i utrzymania, przy jednoczesnym przyspieszonym wdrożeniu produktu.

Rozwiązania no-code lub low-code pozwalają na intuicyjne tworzenie narzędzi za pomocą metod drag-and-drop. Jak sama nazwa wskazuje, nie trzeba angażować programistów, którzy musieliby stworzyć kod od podstaw.

Strategiczne partnerstwo z Deloitte Digital to istotny krok w realizacji naszej misji, której celem jest zapewnienie organizacjom możliwości wyjątkowo sprawnego wdrażania skutecznych rozwiązań w krótkim czasie. Dzięki połączeniu potencjału tkwiącego w platformach no-code oraz sztucznej inteligencji, umożliwimy firmom szybkie automatyzowanie procesów, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej na dynamicznie zmieniającym się rynku. Wspólnie z Deloitte kwestionujemy tradycyjne podejście do oprogramowania dla przedsiębiorstw, oferując innowacyjne technologie, które pozwolą im skuteczniej się rozwijać i wyróżniać na tle innych biznesów – stwierdziła Katherine Kostereva, prezeska Creatio.

 

Wierzymy, że połączenie doświadczenia i kompetencji technologicznych Deloitte Digital z narzędziami Creatio pomoże klientom w Europie Środkowej w osiągnięciu większych korzyści biznesowych i usprawnieniu ich procesów – dodał Aleksander Pruziński, partner, lider CRM Technology w Deloitte Digital CE.

Deloitte Digital planuje dodatkowo rozwijać współpracę z Creatio poprzez budowę Creatio Center of Excellence w Polsce, Rumunii, Albanii i Ukrainie. Jak twierdzi firma, w ciągu 5 lat ma zamiar zatrudnić i przeszkolić 1000 specjalistów, którzy następnie będą zajmować się wsparciem globalnych projektów wdrożeniowych Creatio.