Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Deloitte rozbudowuje usługi technologiczne, Sławomir Lubak liderem obszaru Strategii i Integracji Technologii oraz programu branżowego TMT.

Sławomir Lubak został w Deloitte Partnerem i liderem obszaru Strategii i Integracji Technologii oraz programu branżowego TMT. Ekspert posiada 20-letnie doświadczenie operacyjne i doradcze w zakresie biznesu i technologii. Podstawą działań zespołów technologicznych firmy doradczej Deloitte jest kompleksowa obsługa cyfrowej transformacji klienta. Jest to możliwe dzięki kompetencjom w projektowaniu, wdrażaniu i utrzymywaniu rozwiązań technologicznych.

 

Od kilku lat konsekwentnie wzmacniamy swoją pozycję w zakresie świadczenia usług technologicznych, umacniając i rozwijając kompetencje w tym zakresie. Jest to jeden z naszych priorytetów, a technologia obecna jest w wielu obszarach świadczonych przez nas usług, nie tylko w konsultingu, ale również w doradztwie podatkowym czy prawnym. Budowanie pozycji lidera realizujemy zarówno poprzez istotne partnerstwa, takie jak np. z firmą Google, czy poprzez przyciąganie ekspertów z ogromnym doświadczeniem i wiedzą. Sławomir to doskonały lider z kilkudziesięcioletnią, imponującą praktyką w zakresie świadczenia usług w obszarze transformacji cyfrowej – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający działem konsultingu w Polsce.

 

Sławomir Lubak przez wiele lat był związany z branżą telekomunikacyjną, mediową oraz technologiczną. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Polsce, na rynkach europejskich i Bliskim Wschodzie. Karierę rozpoczął od współtworzenia Internet Technologies Polska, która świadczy między innymi usługi z zakresu rozwiązań telekomunikacyjnych i stała się częścią największego dostawcy alternatywnego Internetu w Polsce. Nowy Partner w Deloitte jest specjalistą w zarządzaniu transformacją biznesową za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Przez wiele lat swoje doświadczenie w tym zakresie z powodzeniem wykorzystywał między innymi w Accenture, gdzie prowadził projekty związane właśnie z transformacją biznesową oraz technologiczną.

 

Nowe siły

Podczas realizacji usług z obszaru technologii i transformacji cyfrowej, Deloitte korzysta z wiedzy oraz doświadczenia zarówno swoich lokalnych, jak i globalnych zespołów. Na polskim rynku firma zatrudnia nie tylko konsultantów, ale również kierowników projektów i programów, architektów technicznych i biznesowych, programistów, testerów, specjalistów DevOps, pokrywając cały cykl pracy projektowej, od strategii do wdrożenia i utrzymania rozwiązań biznesowo – technologicznych, w tym dla rozwiązań opartych o chmurę.

 

Deloitte świadczy usługi technologiczne na rzecz sektora finansowego, ubezpieczeniowego oraz telekomunikacyjnego. Eksperci firmy wspierają klientów w tzw. modelu „end to end” (E2E) – od początku do końca procesu transformacji, na wszystkich etapach wdrażania nowych rozwiązań, począwszy od doradztwa, projektowania i strategii, przez dostawę i utrzymanie, ich integrację, rozwój, testowanie czy analizę systemów.

 

Aby móc efektywnie realizować cele klientów ery cyfrowej, eksperci tego obszaru mierzą się z wciąż nowymi wymaganiami i wyzwaniami rynku. Zachodzące na nim zmiany wymagają ciągłego uzupełniania kompetencji w tym segmencie. W Deloitte temu rozwojowi towarzyszy integracja zespołów technologicznych i pozyskiwanie wykwalifikowanych ekspertów. Takie podejście pozwala w lepszym stopniu zrozumieć i poznać możliwości oraz zagrożenia, jakie niosą za sobą gwałtowne zmiany w sektorze TMT.  Dla klientów to możliwość korzystania ze zróżnicowanej wiedzy i doświadczenia, które pozwolą na identyfikację trendów i prognoz w czasach nowych technologii.

 

Technologia to dziś jeden z kluczowych czynników, który kształtuje biznesową rzeczywistość. Naszym celem jest ciągłe budowanie doświadczonego i kompetentnego zespołu, który obserwując rynkowe zmiany, będzie mógł tworzyć oraz oferować naszym klientom innowacyjne rozwiązania. To, co nas wyróżnia to fakt, że dzięki szerokim kompetencjom naszych zespołów jesteśmy w stanie spojrzeć kompleksowo na potrzeby rynku, tworzyć całościowe, a nie fragmentaryczne rozwiązania i towarzyszyć klientowi w całym procesie transformacji cyfrowej. Cieszę się, że mogłem dołączyć do firmy o takiej pozycji na rynku i współtworzyć w niej zespół ekspertów technologicznych – mówi Sławomir Lubak, Partner, Lider obszaru Strategii oraz Integracji Technologii i TMT w Deloitte.