Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Deloitte wzmacnia obszar strategii i technologii – Do grona specjalistów w Dziale Konsultingu dołączyli dwaj nowi Partnerzy: Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku Deloitte powiększa swój zespół ekspertów. Do grona specjalistów w Dziale Konsultingu dołączyli dwaj nowi Partnerzy: Paweł Filipowicz i Michał Pieprzny.

 

Biorąc pod uwagę zachodzące na rynku zmiany związane z czwartą rewolucją przemysłową oraz rosnące zainteresowanie klientów nowymi technologiami, Deloitte rozszerza swoje kompetencje w tym obszarze. Do firmy dołączyli dwaj nowi Partnerzy: Michał Pieprzny oraz Paweł Filipowicz, odpowiedzialni za Strategię oraz SAP.

 

– Dostosowujemy naszą ofertę do obecnych jak również przyszłych potrzeb klientów, szukając unikalnych kompetencji i doświadczeń. Cieszę się, że wśród Partnerów Deloitte mogę powitać nowych ekspertów, którzy będą wsparciem w realizacji naszej strategii i rozwoju w obszarze technologii. Ich doświadczenie, wiedza oraz kompetencje wzmocnią nasze zespoły, a klientom pomogą osiągać ich cele biznesowe – mówi Marek Metrycki, Partner Zarządzający Deloitte Polska.

 

Celem Deloitte jest to, aby organizacje rozumiały zachodzące zmiany i w jak najlepszy sposób mogły wykorzystać szanse, które stwarza rozwój technologii, ograniczając jednocześnie ryzyka z niego płynące.

 

– W ostatnich latach znacząco podnieśliśmy przychody pochodzące z usług związanych z nowoczesnymi technologiami i będziemy nadal wzmacniać ten segment. Mając w swoich szeregach doświadczonych ekspertów możemy kompleksowo wspierać naszych klientów w procesie dostosowania ich dotychczasowych modeli biznesowych do zmian na rynku – od etapu tworzenia strategii po jej implementację oraz odpowiednie wdrożenie technologii – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający w Dziale Konsultingu Deloitte.

 

 

Paweł Filipowicz kieruje w Deloitte praktyką SAP w Polsce i Europie Środkowej. Wcześniej w IBM, jako Senior partner z doświadczeniem w konsultingu oraz obszarze digital, odpowiadał za rozwój biznesu. Z sukcesem realizował średnie i duże projekty wdrożenia rozwiązań SAP w Europie Środkowej i Wschodniej. Specjalizował się również w usługach związanych z transformacją cyfrową oraz nowymi modelami ekosystemów.

 

Michał Pieprzny wzmocnił zespół Strategii. Przed dołączeniem do Deloitte zajmował stanowisko Dyrektora zarządzającego w jednej z wiodących firm oferujących programy lojalnościowe. W Deloitte będzie koncentrował się na usługach kierowanych przede wszystkim do klientów spoza sektora finansowego: dóbr konsumenckich, przemysłu oraz handlu. Dział Strategii wzbogaci doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii ukierunkowanych na klienta, a także w zakresie digitalizacji POS, komunikacji wielokanałowej, zaawansowanej analityki oraz poprawy efektywności kosztowej i operacyjnej.