Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Deutsche Telekom najcenniejszą marką telekomunikacyjną w Europie

To już oficjalne – Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T‑Mobile Polska, znalazła się na 17. miejscu listy najcenniejszych marek na świecie, a przy tym została liderem wśród  europejskich operatorów telekomunikacyjnych! Według rankingu Brand Finance Global 500 wartość marki odnotowała kolejny, rekordowy wynik, osiągając wartość ponad 60 miliardów dolarów, co stanowi poprawę zeszłorocznego aż o 18% (z poziomu 51,1 mld dolarów).

Rok 2022 zaczynamy od kolejnych świetnych wiadomości dla magentowego operatora – w rankingu Brand Finance Global 500 Deutsche Telekom zajął 17. miejsce na liście najcenniejszych marek na świecie, znajdując się w zaszczytnym gronie takich gigantów jak Apple, Google czy Mercedes-Benz. Co jednak ważniejsze, nasza Grupa uznana została przez ekspertów za najcenniejszą markę telekomunikacyjną w Europie. Według badania Deutsche Telekom wspiął się również na drugie miejsce wśród światowych operatorów – za Verizon, a przed AT&T i China Mobile.

 

 

Sukcesy gospodarcze i technologiczne wspierają rozwój naszej marki zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym – skomentował Ulrich Klenke, Chief Brand Officer w Deutsche Telekom. Stale dbamy o jakość naszej sieci i produktów, zapewniając użytkownikom gwarancję łączności oraz pełne wykorzystanie możliwości, jakie daje cyfryzacja. To właśnie połączenie innowacyjności z solidnością pozwala nam rozwijać się na wszystkich naszych rynkach i wyróżnia Deutsche Telekom na tle konkurencji.

 

Do osiągnięcia Grupy odniósł się także Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

 

Działania i rozwój Deutsche Telecom to dla nas źródło inspiracji, ale przede wszystkim okazja do czerpania z doświadczeń międzynarodowego lidera. Przynależność do Grupy to także istotne wsparcie w procesie rozwijania najnowocześniejszych i niezawodnych technologii – powiedział Andreas Maierhofer. Jednocześnie, każdego dnia w T-Mobile Polska dokładamy starań, aby być liderem na naszym lokalnym rynku. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby polskich klientów i to, co teraz ma dla nich znaczenie, by dzięki temu stać się ukochaną marką Polaków.

 

Brand Finance co roku sporządza ranking najcenniejszych marek na świecie według wartości marki w dolarach amerykańskich. Brytyjska firma konsultingowa przypisuje znaczący wzrost wartości marki Deutsche Telekom pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu. Wynika to przede wszystkim z pomyślnego przebiegu działalności i wysokiego wzrostu liczby klientów, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Na doskonały wynik wpływ miały także punkty przyznane za realizację zrównoważonych inwestycji w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. Jak podkreślili eksperci, dzięki szybkim postępom we wdrażaniu technologii mobilnej 5G i sieci światłowodowych Deutsche Telekom może również rozwijać nowe perspektywy w zakresie przychodów.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!