Deutsche Telekom powołuje do życia jednostkę hurtową T Wholesale

Deutsche Telekom połączyło swoje międzynarodowe i niemieckie operacje hurtowe w ramach jednego podmiotu. Zabieg ten ma na celu zwiększenie dostępności oferty i zaspokojenie popytu ze strony klientów na zintegrowane usługi. 

Operator zauważył, że posunięcie to podkreśliło znaczenie jego segmentu hurtowego i wyposażyło go w narzędzia do radzenia sobie z „rosnącym trendem internacjonalizacji”. Restrukturyzacja łączy Deutsche Telekom Global Carrier z niemiecką firmą Telekom Deutschland Wholesale. Będzie ona prowadzić skonsolidowaną działalność pod marką T Wholesale. Deutsche Telekom zauważyło, że nowy oddział będzie korzystał z „lokalnej wiedzy specjalistycznej” i „szerokiej wiedzy międzynarodowej”, aby oferować „kompleksowe wsparcie w kwestiach takich jak rozwój transgraniczny, regulacje specyficzne dla rynku lub dostęp zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym”.

Kerstin Baumgart, dyrektor zarządzająca T Wholesale, dodała, że ​​partnerzy i klienci „skorzystają z naszego międzynarodowego ukierunkowania i synergii, które pozwolą nam lepiej sprostać wyzwaniom szybko zmieniającego się rynku”, dodając, że stworzy to dla nich „bezproblemowe” doświadczenie.

Oprócz istniejących linii produktów oferowanych wcześniej przez obie jednostki, nowy oddział planuje pracować nad „postępami w komunikacji cyfrowej, sztucznej inteligencji, interfejsach API sieciowych”, samodzielnym 5G, „chmurą brzegową i strategicznymi partnerstwami w celu przyspieszenia przyszłych innowacji”.