Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Deutsche Telekom powołuje do życia jednostkę hurtową T Wholesale

Deutsche Telekom połączyło swoje międzynarodowe i niemieckie operacje hurtowe w ramach jednego podmiotu. Zabieg ten ma na celu zwiększenie dostępności oferty i zaspokojenie popytu ze strony klientów na zintegrowane usługi. 

Operator zauważył, że posunięcie to podkreśliło znaczenie jego segmentu hurtowego i wyposażyło go w narzędzia do radzenia sobie z „rosnącym trendem internacjonalizacji”. Restrukturyzacja łączy Deutsche Telekom Global Carrier z niemiecką firmą Telekom Deutschland Wholesale. Będzie ona prowadzić skonsolidowaną działalność pod marką T Wholesale. Deutsche Telekom zauważyło, że nowy oddział będzie korzystał z „lokalnej wiedzy specjalistycznej” i „szerokiej wiedzy międzynarodowej”, aby oferować „kompleksowe wsparcie w kwestiach takich jak rozwój transgraniczny, regulacje specyficzne dla rynku lub dostęp zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym”.

Kerstin Baumgart, dyrektor zarządzająca T Wholesale, dodała, że ​​partnerzy i klienci „skorzystają z naszego międzynarodowego ukierunkowania i synergii, które pozwolą nam lepiej sprostać wyzwaniom szybko zmieniającego się rynku”, dodając, że stworzy to dla nich „bezproblemowe” doświadczenie.

Oprócz istniejących linii produktów oferowanych wcześniej przez obie jednostki, nowy oddział planuje pracować nad „postępami w komunikacji cyfrowej, sztucznej inteligencji, interfejsach API sieciowych”, samodzielnym 5G, „chmurą brzegową i strategicznymi partnerstwami w celu przyspieszenia przyszłych innowacji”.