Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Deutsche Telekom z najwyższą wartością marki w swojej 30-letniej historii

Według raportu „Brand Finance Global 500” marka Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, odnotowała imponujący wzrost o 16,4%, osiągając wartość 85,3 mld USD, co plasuje ją na 11. miejscu tego globalnego rankingu. Po raz kolejny firma zdobyła także tytuł najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie oraz najcenniejszej marki korporacyjnej w Europie. Eksperci zwracają uwagę, że ten wynik to zasługa przemyślanej strategii oraz sukcesów w obszarze technologii i gospodarki.

Firma Deutsche Telekom po raz kolejny została jedną z najbardziej wartościowych marek na świecie. Potwierdza to badanie „Brand Finance Global 500”, które brytyjski instytut badań rynkowych Brand Finance opublikował dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Według raportu obecna wartość marki Deutsche Telekom wynosi 85,3 mld dolarów, co jest najwyższym wynikiem w 30-letniej historii firmy. To wzrost aż o 16,4% w porównaniu do poprzedniego roku, gdy wartość firmy wynosiła 73,3 mld USD. Z kolei od 2020 roku wartość marki Telekom wzrosła o 114% (od poziomu 39,9 mld USD).

 

Eksperci umieścili Deutsche Telekom na jedenastym miejscu w ogólnym rankingu globalnego badania, firma jest również jedyną europejską firmą w pierwszej dwudziestce rankingu. Co więcej, Deutsche Telekom pozostaje marką telekomunikacyjną o najwyższej wartości na świecie, pokonując Verizon i AT&T, ponownie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Patrząc na Europę, DT jest nadal marką korporacyjną numer jeden. Najbardziej wartościową marką na świecie jest Apple, wyprzedzając Microsoft, Google i Amazon.

 

 

– Marka Deutsche Telekom rozwija się w imponującym tempie, dzięki naszej globalnej strategii marki parasolowej oraz konsekwentnym sukcesom na poziomie krajowym i międzynarodowym – mówi Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekom. – Od 2020 roku wartość naszej marki wzrosła ponad dwukrotnie, co pokazuje, że długofalowe podejście się opłaca i że zmierzamy we właściwym kierunku. Nasz sukces opiera się na doskonałych sieciach, innowacyjnych produktach i usługach najwyższej jakości, które nie tylko pokazują nasze możliwości i siłę innowacji, ale także pomagają zbliżać ludzi tam, gdzie dzieli ich odległość, pozwalając im w pełni korzystać z możliwości, jakie oferuje cyfryzacja.

 

Zadowolenie klientów zapewnia marce dodatkową dynamikę

Badanie Brand Finance po raz kolejny przypisuje znaczny wzrost wartości marki Deutsche Telekom konsekwentnemu zarządzaniu marką oraz pozytywnemu rozwojowi gospodarczemu i technologicznemu firmy. Grupa nadal zdobywa punkty dzięki zrównoważonym inwestycjom w jakość sieci, technologie cyfrowe i obsługę klienta. W szczególności wysoka jakość sieci Deutsche Telekom odgrywa decydującą rolę w przyciąganiu i utrzymywaniu klientów, zarówno w Europie, jak i w USA.

Brand Finance to globalna i niezależna firma konsultingowa z siedzibą w Londynie zajmująca się wyceną i analizą marek. Instytut opracowuje ranking 500 najcenniejszych marek na świecie według wartości marki w dolarach amerykańskich. Wartości są obliczane na podstawie opłat licencyjnych, które firma musiałaby zapłacić, gdyby nie była właścicielem marki.