Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Diageo, właściciel takich marek jak Guinness, Smirnoff i Johnnie Walker, ogłosiła pięcioletni program transformacji biznesowej we współpracy z SAP i IBM

Firma Diageo, właściciel takich marek jak Guinness, Smirnoff i Johnnie Walker, ogłosiła dziś pięcioletni program transformacji biznesowej. To najbardziej znacząca inwestycja w technologię w historii spółki. We współpracy z SAP i IBM Diageo przeprojektuje i usprawni procesy w 180 krajach, w których prowadzi działalność.

Program transformacji cyfrowej firmy ma globalny charakter i zrewolucjonizuje środowisko informatyczne Diageo. Celem współpracy z SAP i IBM jest zbieranie i przetwarzanie większej liczby informacji umożliwiających firmie podejmowanie lepszych i szybszych decyzji. Transformacja ta zwiększy odporność biznesową Diageo w stale zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym, poprawi jakość obsługi klienta i pomoże firmie dostosować się do szybko zmieniającej się bazy konsumentów.

 

– Partnerstwo z IBM i SAP daje nam większą elastyczność w reagowaniu zarówno na potrzeby globalnych konsumentów, jak i klientów. Zapewnia nam wgląd w działania i zwiększone możliwości wykorzystania danych i to na najwyższym dostępnym poziomie. Jednocześnie pozwala zwiększyć wydajność codziennych operacji – powiedziała Lavanya Chandrashekar, dyrektor finansowy Diageo.

 

Program obejmuje przejście Diageo na RISE with SAP i system S/4HANA Cloud, przy wsparciu IBM Consulting. Wdrożenie przez firmę nowego modelu opartego na chmurze zapewnia uproszczenie i ujednolicenie infrastruktury IT.

Spółka IBM Consulting, która został wybrana do kierowania projektem, ma szerokie doświadczenie w sektorze konsumenckim i wspieraniu transformacji klientów oraz migracji na platformę SAP S/4HANA Cloud. Diageo, SAP i IBM będą wspólnie pracować nad zastosowaniem najnowszych technologii, by zwiększyć efektywność działalności firmy.

Pięcioletni program przekształci operacje biznesowe Diageo w wielu obszarach. Zaawansowane rozwiązania przepływu pracy pozwolą na śledzenie zamówień w czasie rzeczywistym i w skali globalnej. To z kolei ułatwi bardziej efektywne zaangażowanie konsumentów oraz lepszą obsługę klienta. Przechodząc na jedną platformę operacyjną, Diageo uprości swój model wsparcia technologicznego i krajobraz IT. Ułatwi to firmie prowadzenie działalności w 180 krajach i umożliwi szybkie reagowanie na zmieniające się trendy konsumenckie i potrzeby rynkowe. Program przekształci również możliwości raportowania wyników Diageo, dając firmie lepszy wgląd w procesy handlowe i możliwości rozwoju.

 

„Najbardziej dynamiczna branża na świecie” – podkreśla Andrzej Przybyło, prezes Grupy AB, gość specjalny naszego nowego podcastu IT Reseller Insight