Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Diebold Nixdorf w kilka dni zmienił tryb pracy ponad 800 osób. Cała linia biznesowa, zespół Service Desk Diebold Nixdorf Polska pracuje zdalnie od połowy marca.

Ponad 800-osobowy zespół Service Desk Diebold Nixdorf Polska, czołowego dostawcy kompleksowych rozwiązań sprzętowych i oprogramowania dla sektora bankowego oraz handlowego, pracuje zdalnie od połowy marca. To odpowiedź firmy na zagrożenie wynikające z rozprzestrzeniającej się epidemii koronawirusa w Polsce. Decyzja o umożliwieniu pracownikom wsparcia wykonywania obowiązków z domu jest efektem przede wszystkim bezwzględnej troski o bezpieczeństwo zatrudnionych w spółce osób. Wynika również z biznesowej odpowiedzialności za niezakłóconą realizację wszystkich procesów z poziomu home office. Dzięki temu została zachowana ciągłość obsługi klientów.

 

Zespół Service Desk Diebiod Nixdorf Polska świadczy usługi wsparcia dla międzynarodowych klientów firmy, z takich sektorów jak finanse, energetyka oraz handel detaliczny. Pracownicy z biur w Warszawie i Szczecinie są w codziennym kontakcie z osobami, które dbają o utrzymanie ciągłości działania kluczowych podmiotów z punktu widzenia światowej gospodarki – banków, sieci handlowych czy stacji benzynowych.

 

Wraz z kolejnymi doniesieniami o postępującej epidemii koronawirusa, duża część polskiego społeczeństwa zdecydowała się na ograniczenie spotkań i przeniesienie aktywności do świata online. Dotyczy to także obowiązków zawodowych. Dla wielu gałęzi biznesu oznacza to wyzwanie polegające na zapewnieniu stabilnego i bezpiecznego cyfrowego środowiska pracy, sprzyjającego zdalnej realizacji zadań. W Diebold Nixdorf cała kadra Service Desk w Polsce przeszła na tryb home office. W sumie ponad 800 osób obecnie zapewnia nieprzerwaną obsługę klientów z własnych domów.

 

„Antycypując dynamikę rozwoju koronawirusa i obserwując kolejne działania podejmowane w celu zahamowania epidemii, niemal natychmiast wdrożyliśmy zdalny system pracy. Kluczowe było dla nas bowiem zapewnienie pracownikom service desk bezpieczeństwa oraz komfortu psychicznego. W efekcie cała kadra zdecydowała się na ten model działania. Dzięki temu mamy zapewnioną ciągłość działania i jesteśmy gotowi, jeśli sytuacja będzie tego wymagać, na implementację nowych procedur bądź kontynuację obecnego modelu pracy.” – mówi Emilian Mleczak, Head of Service Desk, Diebold Nixdorf Polska.

 

Przejście na tryb zdalny zajęło Diebold Nixdorf kilka dni. W tym czasie firma wyposażyła pracowników w kilkaset dodatkowych narzędzi i systemów, m.in. laptopy, urządzenia peryferyjne, licencje na niezbędne oprogramowanie czy technologię VoIP (Voice over Internet Protocol).

 

„Stanęliśmy przed potężnym sprawdzianem. Udało się go zdać dzięki zaangażowaniu całego zespołu, szybkiemu działaniu i odpowiednim narzędziom. System oparty na chmurze, z którego korzystamy, pozwala sprawnie zarządzać zespołem i zapewnia klientom nieprzerwane wsparcie. Jedynym elementem koniecznym jest dostęp do Internetu. Jeśli pracownik jest podpięty do sieci, może wykonywać swoje obowiązki z taką samą efektywnością jak w biurze i nic, od strony technologicznej, nie jest w stanie zaburzyć tego procesu.” – dodaje Emilian Mleczak.

 

Kadra Service Desk będzie pracować zdalnie tak długo, jak to konieczne. W firmie zostały powzięte także wszelkie środki ostrożności wynikające z obecności koronawirusa w Polsce. Procedury bezpieczeństwa obejmują m.in. kontrolę stanu zdrowia pracowników, kwarantannę po powrocie z podróży oraz dezynfekcję przestrzeni biurowej.

 

https://itreseller.pl/itrnewdiebold-nixdorf-liderem-transformacji-cyfrowej-w-handlu-w-dostarczaniu-kompleksowych-rozwiazan-informatycznych-dla-branzy-finansowej-i-detalicznej-w-zakresie-obslugi-platnosci/