Digiservice oficjalnym dostawcą usług serwisowych dla ekranów LED i wyświetlaczy marki Hikvision

Firma Hikvision, światowy lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu i wideo wybrała Digiservice na autoryzowanego dostawcę usług serwisowych dla ekranów LED i wyświetlaczy komercyjnych Hikvision w Polsce. Ta strategiczna współpraca umożliwia Digiservice funkcjonowanie jako oficjalne centrum serwisowe Hikvision, oferując usługi naprawy oraz obsługi zwrotów (RMA) dla produktów tej firmy.

Zgodnie z podpisaną przez obie spółki umową i obowiązującą w Hikvision procedurą gwarancyjną, Digiservice będzie realizował pełen wachlarz działań wynikający
z kompleksowego charakteru usługi serwisowej, w tym obsługę centrum kontaktowego i administracyjnego, logistykę, diagnostykę i naprawę.

 

– Warto przypomnieć, że standardowy okres gwarancji na produkty Hikvision wynosi 36 miesięcy od daty zakupu. – podkreśla Jędrzej Filipowski, Commercial Display Team Manager z Hikvision Poland.  Współpraca z Digiservice stanowi znaczący krok w kierunku ulepszenia jakości obsługi klienta Hikvision w Polsce.

 

Usługi będą realizowane przy użyciu najnowocześniejszej technologii i najlepszych komponentów dostarczonych przez Hikvision, gwarantując tym samym najwyższe standardy prac serwisowych.

 

– Niezmiernie cieszy nas zaufanie, jakim obdarzyła nas firma Hikvision – mówi Michał Anus, kierownik serwisu Digiservice.  Nasza spółka będzie świadczyć jednolite usługi na terenie Polski, niezależnie od lokalizacji, co znacząco wpłynie na komfort i satysfakcje klientów Hikvision.

 

IT Reseller TV „Liderzy Branży”: Tomasz Sobol z OVHCloud i dr Mateusz Maj z VivaDrive o elektromobilności, sztucznej inteligencji i trendach rozwojowych