Digital Care zmienia się w bolttech Poland
Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem przejęcia Digital Care przez bolttech w październiku 2023 roku, kiedy to polska spółka stała się częścią jednego z najszybciej rozwijających się insurtech’ów na świecie.
Założona w 2012 roku firma Digital Care jest dostawcą innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań, obejmujących cały cykl życia urządzeń mobilnych. Swoje usługi oferuje nie tylko w Polsce, ale także w Europie, Azji i Afryce.
Dzięki temu połączeniu bolttech wzmocnił swoją obecność w Europie i poza nią, oferując pełny wachlarz usług dodanych dla urządzeń mobilnych.
– Jesteśmy podekscytowani, ogłaszając rebranding Digital Care na bolttech, po udanym przejęciu firmy w październiku ubiegłego roku. To kamień milowy w naszym rozwoju, który zwiększa nasze możliwości oferowania klientom dostosowanych do ich potrzeb usług, chroniących to, co dla nich ważne. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w tej podróży. Jesteśmy gotowi na następny rozdział i dalszy rozwój – mówi Rob Schimek, CEO Grupy bolttech.
– Mamy duże oczekiwania związane z połączeniem naszych sił. Ta transakcja umożliwi nam rozszerzenie oferty produktowej, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Jesteśmy przekonani, że odegramy kluczową rolę w realizacji misji bolttech, której celem jest budowanie globalnego ekosystemu produktów ochronnych i ubezpieczeniowych opartego na zaawansowanych technologiach. Dziękuję wszystkim pracownikom Digital Care, którzy przez ostatnie 12 lat swoją ciężką pracą i zaangażowaniem przyczynili się do tego sukcesu – mówi Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu bolttech Poland.
Zmiana nazwy i rebranding nie mają wpływu na usługi Digital Care oferowane klientom oraz współpracę z Partnerami. Wszystkie umowy pozostają w mocy.
Jeżeli chodzi o inne spółki należące do Grupy Digital Care to spółka MTTC Poland sp. z o.o. również zmieniła swoją nazwę na bolttech Repairs Poland Sp. z o.o. Nie zmienia się natomiast nazwa iMad sp. z o.o., autoryzowany reseller i serwis Apple.
Europejskie grupy twierdzą, że etykieta cyberbezpieczeństwa UE nie powinna dyskryminować Big Techu