Digital First AI pozyskał 3,8 mln USD. Środki przeznaczy na rozwój platformy do automatyzacji marketingu
Start-up Digital First AI podał, że działając w obszarze technologii marketingowych, pozyskał 3,8 mln USD na rozwój platformy umożliwiającej automatyzację tworzenia strategii marketingowych dla kampanii online z użyciem sztucznej inteligencji.
Po sukcesie na rynku MŚP spółka do końca III kwartału 2024 r. planuje wprowadzenie na rynek rozwiązania typu „enterprise”, przeznaczonego dla dużych firm i korporacji, w czym pomogą pozyskane środki.
Digital First AI oferuje usługi w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz tworzenie kreacji reklamowych ze wsparciem sztucznej inteligencji, co pozwala na oszczędność czasu oraz optymalizację budżetu.
„Liderem tej rundy finansowania był fundusz 4growth VC, a wśród inwestorów znalazły się m.in. fundusze Plug&Play i Sher Ventures ze Stanów Zjednoczonych, Hub71 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland i jednocześnie założyciele Grupy 45Avenue skupiającej spektrum agencji specjalizujących się w szeroko pojętym marketingu i komunikacji z obszaru content creation, czyli Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa” – czytamy w komunikacie spółki.
Jak wynika z komunikatu spółki do grona inwestorów dołączyli również Maciej Zawadziński (seryjny przedsiębiorca z wieloma exitami na koncie), Miłosz Mazurkiewicz (inwestor giełdowy), Marta Zarosa (CEO State of the Art, ex-IndaHash), Adam Radzki (ex-Benefit Systems), Mirosław Lubarski (doradca zarządu Grupy PSB), Mirosław Kisyk (ex-MetLife) i Bartosz Dobrzański (członek rady nadzorczej Orange Polska).
„Zaangażowanie kapitałowe ze strony właścicieli McCANN Poland potwierdza potencjał naszego rozwiązania, które wpisuje się w globalne trendy w branży marketingowej związane z użyciem AI i postępującej roli sztucznej inteligencji przy tworzeniu strategii i kampanii reklamowych. To strategiczne partnerstwo z jedną z najczęściej nagradzanych i szanowanych na świecie agencji kreatywnych umożliwi nam rozwój oferty dla dużych firm i korporacji oraz dotarcie do największych globalnych marek. Z kolei udział w tej rundzie finansowania międzynarodowych funduszy inwestycyjnych jest wyrazem zaufania dla naszych globalnych ambicji” – podkreślił w notce prasowej co-founder i CEO Digital First AI Rafał Tromczyński.