Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Disney: powstaje grupa zadaniowa do zbadania możliwości sztucznej inteligencji w cięciach kosztów

Walt Disney podobno stworzył grupę zadaniową do zbadania sztucznej inteligencji i tego, jak można ją zastosować w konglomeracie rozrywkowym, podczas gdy hollywoodzcy pisarze i aktorzy walczą o ograniczenie wykorzystania tej technologii przez przemysł. 

Jak podaje Reuters, sztuczna inteligencja stała się beczką prochu w Hollywood, którą scenarzyści i aktorzy postrzegają jako konkretne zagrożenie dla utrzymania miejsc pracy. Jest to centralna kwestia w negocjacjach kontraktowych z Screen Actors Guild i Writers Guild of America, które strajkują.

Założona na początku tego roku, przed strajkiem hollywoodzkich pisarzy, grupa chce rozwijać aplikacje AI we własnym zakresie, a także tworzyć partnerstwa ze start-upami, powiedziały Reuterowi trzy źródła.

Dowodem potwierdzającym te informacje jest fakt, że Disney ma 11 aktualnych ofert pracy dla kandydatów z doświadczeniem w sztucznej inteligencji lub uczeniu maszynowym. Stanowiska dotyczą praktycznie każdego zakątka firmy – od Walt Disney Studios, przez należące do firmy parki rozrywki i grupę inżynierów, Walt Disney Imagineering, po telewizję Disney’a i zespół reklamowy, który chce zbudować sztuczną inteligencję „nowej generacji” zasilającej system reklamowy, zgodnie z opisami ogłoszeń o pracę.

Disney był dotąd ostrożny w publicznym omawianiu kwestii sztucznej inteligencji. Specjaliści od efektów wizualnych, którzy pracowali nad najnowszym filmem „Indiana Jones”, zwrócili uwagę na żmudną pracę ponad 100 artystów, którzy spędzili trzy lata na próbach „odmłodzenia” Harrisona Forda, tak aby osiemdziesięcioletni aktor mógł wyglądać jak młodszy we wczesnych latach życia.