Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Disney wykorzystuje AI do jeszcze głębszej personalizacji reklam

Disney wykorzystuje sztuczną inteligencję do zasilania nowego narzędzia reklamowego, które pomoże markom dostosować reklamy do nastroju określonych scen w filmie lub serialu telewizyjnym.

Narzędzie to, nazwane „magicznymi słowami” („magic words”), wprowadza nową formę reklamy kontekstowej dla usług streamingowych Disney+ i Hulu. Wykorzystuje ono połączenie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do analizowania i oznaczania scen w całej bibliotece, identyfikując zawartość, marki, obrazy i nastrój.

Marki mogą wykorzystywać metadane do identyfikowania konkretnej sceny lub nastroju, a następnie personalizować wiadomości, aby je dopasować.

„Oznacza to porzucenie szerokich grup demograficznych i zakup konkretnych odbiorców” – powiedział Geoffrey Calabrese, szef biura inwestycyjnego Omnicom Media Group. „Te magiczne słowa dosłownie będą w stanie połączyć mnie z emocjami konsumenta na poziomie odbiorców. Dla nas to naprawdę zmienia zasady gry”.

Rita Ferro, globalny szef sprzedaży reklam Disneya, przyznała, że funkcja ta pozwala reklamodawcom zmaksymalizować wpływ ich przekazów, „ponieważ rezonuje z koncepcjami, których doświadczają widzowie”.

Dyrektor generalny Bob Iger powiedział inwestorom podczas kwartalnej rozmowy w środę, że wersja usługi Disney+ z reklamami przyciągnęła ponad 1000 reklamodawców w pierwszym kwartale, co stanowi dziesięciokrotny wzrost od premiery.

Połowa konsumentów, którzy rejestrują się w Disney+, decyduje się na tańszą wersję usługi, która zawiera reklamy, stwierdził Joe Earley, prezes Disney’s direct-to-consumer business. Powiedział też, że firma spędziła lata na udoskonalaniu technologii reklamowej, która została zaprojektowana specjalnie do streamingu.