Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

DJI, lider w produkcji dronów, szykuje zwolnienia na wielu rynkach, w związku z ogranieczeniami wymuszonymi pandemią oraz aktualną sytuacją geopolityczną.

Chiński producent dronów, DJI Technology dokonuje poważnych cięć w swoich globalnych zespołach sprzedaży i marketingu w obliczu koronawirusa, ale też rosnącej presji politycznej na kluczowych rynkach. 

Największy na świecie producent dronów zmniejszył w ostatnich miesiącach swój zespół w centrali w Shenzhen ds. sprzedaży i marketingu korporacyjnego ze 180 do 60 osób. Podobnych cięć mogą spodziewać się inne oddziały chińskiego producenta. Globalny zespół zajmujący się produkcją wideo, mający dotychczas za zadanie podkreślać siłę potencjału filmowego dronów DJI, skurczył się z około 40 osób do ledwie trzech. W Korei Południowej zwolniono sześcioosobowy zespół marketingowy.

Jak wskazują doniesienia medialne, jest to tylko część prawdy, bowiem nie uwzględnia to jednoczesnego zatrudniania i przesunięć wewnątrz firmy, ale nie ma wątpliwości, że zwolnienia są znaczące. To może oznaczać, że czas pandemii odbił się silnie na gigancie branży dronów. DJI kontroluje ponad 70% rynku dronów konsumenckich i przemysłowych, który według szacunków firmy badawczej Frost & Sullivan będzie wart w tym roku 8,4 miliarda dolarów.

Niestety, DJI przechodzi problemy nie tylko wywołane pandemią, ale też stoi w obliczu rosnącej presji politycznej w Stanach Zjednoczonych, gdzie administracja prezydenta Donalnda Trumpa prowadzi agresywną kampanię przeciwko chińskim firmom, które, jej zdaniem, stanowią zagrożenie dla bezpieczeństwa. Amerykański Departament Spraw Wewnętrznych uziemił swoją flotę dronów DJI w styczniu. W zeszłym miesiącu francuscy i amerykańscy badacze stwierdzili, że aplikacja mobilna DJI zbiera znacznie więcej informacji niż potrzebowała. DJI twierdzi, że raport zawiera „nieścisłości i mylące oświadczenia”. Inną sprawą jest fakt, że powiększony zakres zbierania danych przez aplikację to nic niezwykłego. Robi to, niestety, wiele aplikacji. Należy więc założyć, że znaczna część problemów DJI może wynikać właśnie z kwestii politycznych.

Założona w 2006 roku firma oferuje jedne z najlepszych dronów na rynku, i szkoda by było, gdyby ograniczyła np. swój dział R&D. Z tego co wiadomo na tę chwilę, cięcia nie dotknęły, póki co, działów rozwojowych firmy.

https://itreseller.pl/itrnewifa-2020-special-edition-firmy-z-ponad-50-krajow-zarejestrowane-na-nieco-ponad-dwa-tygodnie-w-ifa-business-retail-meeting-lounge/