Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Dla ASUS najważniejsza jest sprzedaż rozwiązania. Chcemy sprzedać produkty do klienta, nie skupiamy się na jednej kategorii” – podkreślił Piotr Kozłowski z ASUS Polska, podczas wydarzenia „Future is now” Komsa Poland

W dniach 22-23 listopada popularny dystrybutor, firma Komsa, zorganizował wydarzenie „Future is now”. Wśród uczestników spotkania nie mogło zabraknąć firmy ASUS, jednego z czołowych producentów komputerów i podzespołów na świecie.

Komsa zaprosiła swoich gości na spotkanie pełne merytorycznych dyskusji na tematy związane z technologią obecną już dziś, jak i tą, która dopiero ma nadejść. Często futurystyczna tematyka pozostawała w pewnym kontraście do miejsca wydarzenia – starej cukrowni w Żninie.

ASUS producent wielu różnych rozwiązań, od płyt głównych i karta graficznych, przez urządzenia sieciowe, aż po komputery osobiste, stanowi stały element rynku od dekad. Chociaż kojarzony głównie z rynkiem konsumenckim, jest obecny także w biznesie. Wyjaśnia to Piotr Kozłowski, Country Product Manager ASUS Polska.

 

„Jesteśmy bardzo mocni na rynku konsumenckim. Jednocześnie, nasze urządzenia, nawet konsumenckie, zawsze na rynku biznesowym były obecne. Szczególnie jeśli chodzi o markę Zenbook, bardzo cenioną przez naszych klientów. Była ona w biznesie użytkowana, natomiast nigdy tej sprzedaży specjalnie nie kontrowaliśmy. Stąd zaistniała potrzeba by powstał ASUS Commercial” – wyjaśnił Piotr Kozłowski, Country Product Manager ASUS Polska. – „Dla ASUS najważniejsza jest sprzedaż rozwiązania. Chcemy sprzedać produkty ASUS do klienta, nie skupiamy się na jednej kategorii”

 

 

ASUS ma bez wątpienia jedne z najciekawszych laptopów na rynku, zwłaszcza w segmencie consumer premium, w którym granice między światem rozwiązań konsumenckich i biznesowych zdają się odrobinę zacierać. Siłą oferty tej firmy jest strategia „N+1”, o której w wypowiedzi dla IT Reseller wspomina Piotr Kozłowski.

 

Polski rynek dystrybucyjny ma wielu poważnych graczy, a Komsa niewątpliwie jest jednym z nich. Firma nie stara się przy tym celować we wszystkie obszary rynku, stawiając raczej na specjalizację. Widać to m.in. W agendzie wydarzenia „Future is Now”, w której dominowały kwestie techniczne i bezpieczeństwa.

„Chcemy być sfocusowanym, efektywnym dystrybutorem, który będzie w stanie nieść odpowiednie kompetencje i wsparcie.” – podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Poland podczas wydarzenia „Future is now”