Dlaczego warto korzystać z outsourcingu IT? Usługi outsourcingowe dają dostęp do doświadczonego zespołu specjalistów oraz technologii z dziedziny IT. Co jeszcze zapewnia ta usługa?

Usługi outsourcingowe dają dostęp do doświadczonego zespołu specjalistów oraz technologii z dziedziny IT, które dostosowywane są do aktualnych potrzeb klienta. Zewnętrzna firma przejmuje funkcje dotychczas wykonywane przez wewnętrznych pracowników. To największe benefity korzystania z outsourcingu IT. Co jeszcze zapewnia ta usługa?

 

Na koszty prowadzenia firmy składa się wiele czynników: wypłaty pensji i premii dla pracowników, rachunki za prąd, telefon czy Internet, czynsz za powierzchnię biurową czy sprzęt niezbędny do pracy. Dodatkowe wydatki na utrzymanie i szkolenie informatyków nie należą do najniższych. W branży IT istnieje ciągła potrzeba podwyższania kwalifikacji, a technologia ta rozwija się w szybkim tempie i zmusza do ciągłej aktualizacji infrastruktury informatycznej. Brak fachowców w firmie lub ich niski poziom wiedzy mogą przyczynić się do powstania nieprawidłowości, których negatywne konsekwencje przekładają się na kwestie finansowe przedsiębiorstwa. Możliwość wynajęcia firmy zewnętrznej daje dostęp do wysoko wykwalifikowanych pracowników oraz systemów i narzędzi, które zapewnią sprawną realizację zadań. W grę wchodzą również oszczędności związane z utrzymaniem działu IT oraz przeniesienie odpowiedzialności za obsługę, naprawy i konserwację infrastruktury.

 

Usługa utrzymania infrastruktury i oprogramowania IT oferowana przez Komputronik Biznes daje gwarancję dostępu certyfikowanych inżynierów i architektów, zapewnia stały dostęp do najnowszych technologii IT i pozwala zredukować koszty stałe w każdej firmie.

 

Do realizacji każdego zadania delegujemy zespół złożony z certyfikowanych inżynierów IT, który staje się częścią Działu IT, oferując kompleksowe wsparcie informatyczne i ścisłą współpracę. Nasze usługi profesjonalne realizujemy w oparciu o ustalone zasady współpracy oraz w oparciu wymierne mierniki efektywności i skuteczności realizacji powierzonych zadań. Całość procesu outsourcingu jest skalowalna i dostosowana do potrzeb i wymagań klienta  -komentuje Paweł Krupa, Inżynier Technicznego Wsparcia Sprzedaży Komputronik Biznes.

 

Pełny outsourcing to najchętniej wykorzystywany przez firmy model usługi, który prowadzi do całkowitej redukcji wewnętrznego działu IT i całkowitego przejęcia zakresu obowiązków przez profesjonalny zespół informatyków. Klient, dzięki podjęciu jej z firmą zewnętrzną, zyskuje dostęp do najnowocześniejszych technologii i innowacyjnych rozwiązań oraz szerokiej wiedzy i doświadczenia specjalistów. Oprócz usług outsourcingu Komputronik Biznes oferuje także doradztwo informatyczne, które obejmuje planowanie i projektowanie systemów oraz procesów na potrzeby Klienta.

 

Inżynierowie Komputronik Biznes specjalizują się w najbardziej kluczowych obszarach informatycznych:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów, zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie organizacją – systemy ERP
  • zarządzanie wyświetlaniem obrazu mało i wielkoformatowe – Digital Signage
  • infrastruktura sieci: WAN/LAN/WLAN, analiza i projektowanie sieci WLAN
  • infrastruktura IT Data Center: serwery/macierze/ hiperkonwergencja/ przełączniki SAN/ systemy NAS
  • oprogramowaniem IT dla Data Center: Microsoft Server, wirtualizacja, backup
  • środowisko pracy grupowej Microsoft: Office365, AZURE
  • outsourcing druku

 

 

https://itreseller.pl/epson-swietuje-swoje-20-lecie-w-roli-swiatowego-lidera-produkcji-projektorow-massimo-pizzocri-mianowany-nowym-wiceprezesem-epson-ds-profesjonalnych-wyswietlaczy-w-regionie-emear/