Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Do końca roku zatrudnimy 1000 osób, podkreśla Sebastian Drzewiecki, nowy dyrektor zarządzający SoftServe Poland.

SoftServe Poland prezentuje odświeżoną strategię rozwoju. Za jej realizację odpowiadał będzie nowy wiceprezes firmy i dyrektor zarządzający oddziału w Polsce – Sebastian Drzewiecki. To doświadczony manager, przed którym postawiono ambitne cele, m.in. zwiększenie zatrudnienia o 1000 osób, umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na lokalnych rynkach, czy dostosowanie struktury i procesów wewnętrznych organizacji do zmieniających się warunków biznesowych.

Sebastian Drzewiecki to manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze IT. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadał za rozwój centrów technologicznych firm takich jak GlaxoSmithKline, Hewlett-Packard oraz Sabre – w Polsce, Filipinach, Indiach, Chinach, Malezji i Kostaryce. W zarządzaniu organizacją najważniejsze są dla niego właściwe relacje między kluczowymi interesariuszami oraz zespół, który buduje w oparciu o transparentną komunikację, wzajemne zaufanie i środowisko pracy nastawione na rozwój. Po godzinach Drzewiecki angażuje się również we własne projekty, prowadzi bloga i podcast pt. Nowoczesny Lider. Jest także mentorem i aktywnie wspiera rozwój kobiet w biznesie, za co został wyróżniony tytułem „Male Champion of Change” przez fundację Sukces Pisany Szminką.

 

Do SoftServe dołączam w okresie dynamicznego rozwoju firmy. Cele, które przed mną postawiono są naprawdę ambitne. Firma stawia na Polskę, lokując tutaj kolejne projekty dla klientów z całego świata, również z nowych rynków, takich jak region Azji Południowo-Wschodniej. Zadaniem moim i mojego zespołu będzie odpowiednie zarządzenie wzrostem firmy, aby czynniki takie jak liczba pracowników, infrastruktura, czy wewnętrzne procesy były w stanie na bieżąco odpowiadać na potrzeby rosnącego biznesu – mówi Sebastian Drzewiecki.

 

1000 pracowników do końca 2022 roku

Zatrudnienie przez firmę nowego dyrektora zarządzającego jest związane z wdrożeniem odświeżonej strategii biznesowej. Już teraz SoftServe zatrudniania niemal 1000 osób, a do końca tego roku firma zamierza tę liczbę podwoić. Będą to głównie eksperci w obszarach analizy i migracji danych – Big Data, DevOps, Cloud, ale także sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, czy rozszerzonej rzeczywistości, pracujący dla klientów z Europy, USA oraz regionu APAC. Rosnąca liczba klientów (przede wszystkim z branży FinTech, Healthcare i nowych technologii), projektów (tylko w samym 2021 o ponad 70), pracowników, czy nawet lokalizacji (w 2021 SoftServe Poland postawiło na 3 nowe miasta) generuje wzywania związane z funkcjonowaniem biur operacyjnych. Firma chce w najbliższym czasie udoskonalić strukturę i wewnętrze procesy, dostosowując je do potrzeb rosnącego biznesu. Do tego umocnić swoją lokalną pozycję, stając się pracodawcą z wyboru na wymagającym rynku ekspertów IT.

Poprzedni dyrektor zarządzający SoftServe Poland, Paweł Łopatka, objął w firmie stanowisko Client Success Lead’a, a jego zadaniem będzie rozwój nowego rynku – Azji Południowo-Wschodniej.

 

Czego potrzebuje dziś reseller? Ingram Micro odpowiada w najlepszy możliwy sposób, robiąc krok dalej!