Dobry początek roku w ABC Data – Już od pierwszego miesiąca roku ABC Data sukcesywnie zwiększa sprzedaż zarówno w kraju, jak i zagranicą.

W styczniu 2018 r. ABC Data wypracowała 374 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 365 mln PLN osiągniętych w styczniu 2017 r. Już od pierwszego miesiąca roku ABC Data sukcesywnie zwiększa sprzedaż zarówno w kraju, jak i zagranicą.

 

W styczniu br. ABC Data zwiększyła przychody ze sprzedaży na większości rynków, na których jest bezpośrednio obecna. Największy, łącznie 49% wzrost sprzedaży r/r ABC Data osiągnęła w krajach bałtyckich: na Litwie, Łotwie i w Estonii. Równie dobre rezultaty Grupa wypracowała w Rumunii (+31%) oraz na Słowacji (+22%). Pod względem struktury przychodów w podziale na poszczególne kategorie produktowe, w styczniu br. ABC Data zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie serwerów, komponentów, notebooków, a także urządzeń peryferyjnych i hardware sieciowego.

 

„W nowy rok wchodzimy silni i zmotywowani do wytężonej pracy oraz dalszego wzmacniania naszych przewag konkurencyjnych. ABC Data od początku roku realizuje założone cele sprzedażowe, czego rezultatem jest wysoki poziom przychodów wypracowany w pierwszym miesiącu roku.”  – mówi Ilona Weiss, prezes zarządu ABC Data S.A.

 

ABC Data konsekwentnie wychodzi poza tradycyjną dystrybucję, koncentrując się na kluczowych obszarach rozwoju w 2018 roku tj. e-commerce, VAD, cloud i mobile. W całym 2017 roku ABC Data osiągnęła ponad 4,6 mld PLN przychodów ze sprzedaży. Publikację wyników finansowych za 2017 rok Spółka zaplanowała na 5 kwietnia 2018 roku.