Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dobry początek roku w ABC Data – Już od pierwszego miesiąca roku ABC Data sukcesywnie zwiększa sprzedaż zarówno w kraju, jak i zagranicą.

W styczniu 2018 r. ABC Data wypracowała 374 mln PLN szacunkowych, skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wobec 365 mln PLN osiągniętych w styczniu 2017 r. Już od pierwszego miesiąca roku ABC Data sukcesywnie zwiększa sprzedaż zarówno w kraju, jak i zagranicą.

 

W styczniu br. ABC Data zwiększyła przychody ze sprzedaży na większości rynków, na których jest bezpośrednio obecna. Największy, łącznie 49% wzrost sprzedaży r/r ABC Data osiągnęła w krajach bałtyckich: na Litwie, Łotwie i w Estonii. Równie dobre rezultaty Grupa wypracowała w Rumunii (+31%) oraz na Słowacji (+22%). Pod względem struktury przychodów w podziale na poszczególne kategorie produktowe, w styczniu br. ABC Data zanotowała największy wzrost sprzedaży w grupie serwerów, komponentów, notebooków, a także urządzeń peryferyjnych i hardware sieciowego.

 

“W nowy rok wchodzimy silni i zmotywowani do wytężonej pracy oraz dalszego wzmacniania naszych przewag konkurencyjnych. ABC Data od początku roku realizuje założone cele sprzedażowe, czego rezultatem jest wysoki poziom przychodów wypracowany w pierwszym miesiącu roku.”  – mówi Ilona Weiss, prezes zarządu ABC Data S.A.

 

ABC Data konsekwentnie wychodzi poza tradycyjną dystrybucję, koncentrując się na kluczowych obszarach rozwoju w 2018 roku tj. e-commerce, VAD, cloud i mobile. W całym 2017 roku ABC Data osiągnęła ponad 4,6 mld PLN przychodów ze sprzedaży. Publikację wyników finansowych za 2017 rok Spółka zaplanowała na 5 kwietnia 2018 roku.