Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„Dobry produkt, w dobrej cenie z dobrymi usługami.”- podkreśla Piotr Gastoł z S4E w rozmowie o bieżącej sytuacji na rynku oraz o tym jak ważny jest dobry partner w biznesie.

„Dobry produkt, w dobrej cenie z dobrymi usługami.”- podkreśla Piotr Gastoł z S4E w rozmowie o bieżącej sytuacji na rynku oraz o tym jak ważny jest dobry partner w biznesie. Cały wywiad już w najbliższym wydaniu IT Reseller – Zapraszamy!

 

Zakładam, że również państwa klienci wykazywali z czasem coraz większe zaufanie do marki, której wcześniej mogli po prostu nie znać.

Marka i wizerunek to jedno. Dla nas Huawei wypromował się sam jakością współpracy i oferowanych produktów. Nasi klienci, partnerzy którzy obserwują technologię w obszarze enterprise wiedzą, że to w tym obszarze my bardzo mocno rozpromowaliśmy Huawei w Polsce. Pokazywaliśmy ciekawe wdrożenia, robiliśmy testy, dużo sprzedaży było oparte właśnie o nie. W związku z tym, przez te parę lat wykonaliśmy bardzo dużą pracę w promowaniu Huawei Enterprise, miało to wpływ na postrzeganie produktów tej marki. One też z roku na rok są zupełnie innej klasy. Coraz lepszej.

 

 

To prawda. Skoro jesteśmy przy produktach, to właśnie o nie chciałbym dopytać. Huawei w tej chwili ma bardzo szerokie portfolio i pewnie trudno będzie wskazać jeden dział, czy jeden konkretny produkt, ale gdyby pan osobiście miał wybrać jeden produkt lub jedną linię produktów, które zasługują na szczególną uwagę ze względu właśnie na innowacyjność, a nie na kwestie opłacalności, czy inne, to co to by było?

Na pewno warto zwrócić uwagę na macierze Dorado. Obecnie najbardziej wydajne macierze na rynku, z wbudowaną sztuczną inteligencją, która uczy się zachowań aplikacji w celu zwiększenia ich wydajności. Pełna architektura macierzy zbudowana na technologii Huawei, także dyski.

 

Jak wygląda popularność macierzy Dorado wśród państwa klientów?

Mamy tych projektów coraz więcej i widzimy coraz większe zainteresowanie. To dobra jakość i wydajność, a przy tym stosunkowo elastyczna cena.

 

Czyli wysoka opłacalność w segmencie storage’owym pozostaje faktem, pomimo tego, że marka zyskuje opinię jednej z wiodących globalnie?

Dokładnie tak, a dodatkowo, co ciekawe, najmniejsze produkty Dorado to są też dobre wydajne macierze. Stosunek wydajności do ceny jest tu na bardzo dobrym poziomie atrakcyjności. Więc na ten produkt zwracam uwagę. W opinii naszych inżynierów to wysokiej jakości technologicznej produkt.

 

Kto jest najczęstszym klientem u państwa jeśli chodzi o tego typu rozwiązania?

Generalnie najwięcej współpracujemy z partnerami, których klientami są organizacje publiczne. Natomiast jeśli chodzi o Dorado, to mamy coraz więcej projektów z zakresu konsumenckiego- manufacturing motoryzacyjny, branża sprzedażowa . Także oprócz publicznych rośnie również liczba projektów komercyjnych.

 

Cały wywiad już w najbliższym wydaniu IT Reseller – Zapraszamy!

 

https://itreseller.pl/itrnewhuawei-z-gwarancja-bezpieczenstwa-gsma-nesas-chinski-gigant-telekomunikacyjny-pomyslnie-przeszedl-testy-bezpieczenstwa-zarowno-w-zakresie-sprzet-sieci-rdzeniowej-jak-i-bezprzewodowej-sieci-5g/