Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dorota Rakowska szefową marketingu w Huawei CBG Polska

Dorota Rakowska przejęła obowiązki Marketing Director w Huawei CBG Polska. Od 1 czerwca 2023 r. kieruje zespołem marketingu oraz odpowiada za komunikację i działania digitalowe wspierające wizerunek marki oraz rozpoznawalność produktów konsumenckich firmy w Polsce. W związku ze zmianami funkcję dyrektora ds. PR w Huawei CBG przejął Jarosław Bukowski.

Huawei CBG kontynuuje misję propagowania dostępu do zaawansowanych technologii wspierających konsumentów w ich codziennym życiu i pracy, a także organizacje oraz firmy na całym świecie.

Nadrzędnym celem zespołu marketingu Huawei jest zwiększanie świadomości nowych produktów poprzez odpowiadanie na oczekiwania konsumentów. Szczególny nacisk kładziony jest na komunikację efektywnie wspierającą sprzedaż oraz wzmacniającą pozycję marki w kategorii urządzeń wearable, w której Huawei jest obecnie w Polsce jednym z niekwestionowanych liderów. Mimo szeregu wyzwań, wymagających realiów rynkowych i potrzeby optymalizacji nakładów inwestycyjnych, zespół zamierza wykorzystać swój kreatywny potencjał, tworząc ciekawe projekty komunikacyjne.

Dorota Rakowska jest kreatywną menedżerką z doświadczeniem w komunikacji i obsłudze klienta. Dołączyła do Huawei CBG Polska w funkcji Head of PR w czerwcu 2022 roku, a od października 2022 r. była pełniącą obowiązki Marketing Director. Przed dołączeniem do Huawei CBG prowadziła wiele różnorodnych projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics czy zastępcą dyrektora komunikacji w Orange Polska. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz w zespołach sprzedaży. Posiada tytuł Dyrektor Marketingu 2017 – lider marki i produktu. Jej projekty zdobywały nagrody w kategorii effectiveness branded content, best use of VR oraz PR w konkursach Effie Awards, Adweek Arc Awards, KTR, Złote Spinacze. Była członkiem jury Effie Awards Europe.

 

IT Champions 2023 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!