Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Doświadczenie klienta fundamentem działań SAS w regionie EMEA. Riad Gydien, starszy wiceprezes w SAS stanie na czele regionu EMEA, będzie odpowiadał m.in. za rozwój biznesu w Polsce.

W czasach cyfrowej transformacji dostawcy oprogramowana biznesowego pełnią rolę doradców wspierających realizację celów biznesowych. Jak wynika z badania opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS pt. „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, przedsiębiorstwa muszą na nowo określić ekosystem klientów, aby nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami i rozwojem technologii. Chcąc pomóc biznesowi zrealizować ten cel, SAS zmienia struktury wewnętrzne w regionie EMEA i mianuje na jego szefa Riada Gydiena, starszego wiceprezesa.   

 

Priorytetem nowego szefa regionu EMEA jest umieszczenie klienta w centrum uwagi poprzez kompleksową obsługę – począwszy od procesu sprzedaży, przez wdrożenie i szkolenie, aż po wygenerowanie wartości w oparciu o systemy analityczne. Strategia obejmuje stworzenie działu Customer Experience, który będzie odpowiadał za koordynację wszystkich działań dotyczących klientów. W innych regionach firma planuje podobne kroki.

 

Kluczem do sukcesu naszych klientów jest połączenie technologii, edukacji, wsparcia, a także usług SAS oraz naszej sieci partnerskiej mówi Riad Gydien.

 

Innowacje oparte o dane zmieniają świat, a my stoimy na czele tych zmian, pomagając klientom we wdrożeniu systemów analitycznych, które pozwalają podejmować lepsze decyzje biznesowe – tłumaczy David Macdonald, wiceprezes wykonawczy i dyrektor sprzedaży w SAS. Naszą misją jest wspieranie klientów w procesie cyfrowej transformacji, a każdy ich sukces jest dla Riada niezwykle ważny. Riad koncentruje się na pomaganiu organizacjom w implementacji najbardziej zaawansowanej analityki, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby rozwiązywać ich najważniejsze problemy biznesowe.

 

Gdy organizacje stawiają kolejne kroki na drodze do cyfrowej transformacji, coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że inwestycje w systemy analityczne muszą być nastawione na generowanie zysku, a nie samą technologię. Przykładowo, zespoły data science były kiedyś rozliczane z liczby stworzonych algorytmów lub modeli analitycznych. Obecnie ich wpływ na rozwój organizacji jest oceniany z perspektywy wyników biznesowych.

 

Nasi klienci stoją w obliczu niesamowitych wyzwań: rosnącej ilość danych, potrzeby podejmowania natychmiastowych decyzji na masową skalę, mnogości nowych technologii czy braku odpowiednich umiejętności – mówi Gydien. Jeżeli organizacje chcą zachować znaczącą pozycję na rynku, muszą rozwijać umiejętność szybkiego wyczuwania, zrozumienia i odpowiadania na zmieniające się warunki rynkowe oraz oczekiwania klientów.  

 

Doświadczenie zdobyte w ciągu ponad 20 lat zarządzania rozwojem biznesu w branży technologicznej przygotowały Riada Gydiena do objęcia przywództwa nad zróżnicowanym ekonomicznie i kulturowo regionem EMEA. Gydien na co dzień pracuje w Cape Town w Republice Południowej Afryki. Z SAS jest związany od 2007 roku. Ostatnio zajmował stanowisko starszego wiceprezesa południowej części regionu EMEA.

 

Zmiany w SAS są poparte doświadczeniem zebranym podczas pracy dla klientów z całego świata przy wspieraniu ich organizacji w przechodzeniu od danych do decyzji podejmowanych w oparciu o analitykę. W 2019 roku SAS ogłosił inwestycję w wysokości miliarda dolarów w sztuczną inteligencję, włączając w to działania edukacyjne i usługi eksperckie, które pozwalają odpowiednio przygotować liderów biznesu i specjalistów na stanowiskach data scientist na nadchodzące zmiany. Ta inwestycja opiera się na silnych fundamentach SAS w obszarze sztucznej inteligencji, włączając w to zaawansowaną analitykę, uczenie maszynowe, deep learning, analizę języka naturalnego oraz rozpoznawanie obrazów.

 

Decyzja o zmianach, jakie SAS wprowadza w obsłudze klienta, zostały podjęte na podstawie analizy kilku kategorii włączając w to dane dotyczące rynku big data i oprogramowania analitycznego[1], platform data science i machine learning[2] oraz oprogramowania marketingowego[3].

 

https://itreseller.pl/itrnewkluczowe-zmiany-na-szczycie-w-ibm-arvind-krishna-wybrany-dyrektorem-generalnym-ibm-james-whitehurst-prezesem-virginia-rometty-przewodniczaca-zarzadu-do-konca-roku-kiedy-przejdzie-na-emeryture/

 

[1]  IDC Worldwide Big Data and Analytics Software 2018 Market Shares: Demand Across All Use-Case Patterns

[2]  2019 Gartner Magic Quadrant for Data Science and Machine Learning Platforms

[3]  Forrester Wave: Enterprise Marketing Software Suites, Q3 2019