DXC Technology i ServiceNow przyspieszają adaptację AI w biznesie

DXC Technology, globalny lider w dziedzinie usług IT oraz ServiceNow, dostawca platformy AI do transformacji biznesowej, ogłosiły rozszerzenie strategicznego partnerstwa. Firmy stworzyły Centrum Kompetencji, łącząc ekspertyzę branżową 

z rozwiązaniami bazującymi na generatywnej sztucznej inteligencji ServiceNow, by efektywniej wspierać klientów we wdrażaniu technologii GenAI w biznesie.

Organizacje na całym świecie stają przed wyzwaniem szybkiego uzyskania zwrotu z inwestycji w sztuczną inteligencję. Nowe Centrum Kompetencji GenAI stworzone przez DXC Technology i ServiceNow ma wspierać klientów w przyspieszeniu ich drogi do wdrożenia AI. Inicjatywa łączy możliwości platformy DXC AI Impact – obejmującej doradztwo, inżynierię i bezpieczne usługi dla przedsiębiorstw – z funkcjonalnościami Now Assist, opartymi na modelach GenAI, dostarczanymi przez ServiceNow. W ramach współpracy konsultanci DXC będą doradzać wspólnym klientom, jak najlepiej modernizować systemy przy użyciu sztucznej inteligencji, by zoptymalizować jej wydajność i osiągać wymierne rezultaty biznesowe.

 

Klienci chcą transformować swoje biznesy za pomocą sztucznej inteligencji, a dzięki współpracy z ServiceNow dysponujemy odpowiednim doświadczeniem, by skutecznie wdrażać zastosowania AI na dużą skalę – podkreślił Howard Boville, wiceprezes DXC ds. usług konsultingowych i inżynieryjnych. Kluczowe jest, by technologie AI, z których korzystają nasi klienci, spełniały najwyższe standardy w zakresie ochrony danych, jakości zarządzania oraz zgodności z przepisami. DXC to zaufany partner, który doskonale rozumie zarówno wyzwania, jak i możliwości potrzebne klientom do dynamicznego rozwoju.

 

Firmy coraz chętniej sięgają po GenAI, by zwiększać produktywność i wartość biznesową – powiedziała Erica Volini, wiceprezes ds. współpracy z partnerami w ServiceNow. Naszym celem jest wprowadzanie sztucznej inteligencji do systemów jak największej liczby organizacji, a partnerzy tacy jak DXC odgrywają w tym kluczową rolę. Nowe Centrum Kompetencji łączy dogłębną wiedzę branżową i skalę działania DXC z zaawansowanymi możliwościami GenAI, które oferuje nasze rozwiązanie Now Assist, napędzając tym samym prawdziwą transformację biznesową.

 

Współpraca obu firm jest kontynuacją 15-letniego partnerstwa DXC i ServiceNow. Oto kilka przykładów wspólnych działań:

  • Szwajcarskie Koleje Federalne wykorzystują mechanizmy integracji systemowej DXC do łączenia aplikacji dla pracowników i klientów z platformą Now Assist, co umożliwia bezpieczny codzienny transport 1,25 miliona pasażerów oraz 205 tys. ton towarów.
  • Departament Ochrony Ludności w Mediolanie współpracował z ServiceNow i DXC podczas pandemii COVID-19, efektywnie zarządzając procesami odbioru i dystrybucji środków ochrony osobistej.
  • Jollibee Foods Corporation (JFC) oraz DXC nawiązały długoterminowe partnerstwo oparte na innowacjach i wsparciu. DXC zapewnia zintegrowane platformy, w tym ServiceNow, do zarządzania krytycznymi operacjami sieci sklepów i przedsiębiorstwa JFC, umożliwiając ich zespołom skoncentrowanie się na strategicznych priorytetach.

DXC dysponuje ponad 2000 certyfikatami produktowymi ServiceNow, ponad 1300 akredytacjami ISO i nieustannie rozwija swoje kompetencje poprzez specjalistyczne szkolenia z rozwiązań ServiceNow. Dodatkowo, firma uczestniczy w ServiceNow Council AI Product Advisory Board, doradzając w rozwoju nowych produktów AI dzięki opiniom klientów.