Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

DXC Technology i ServiceNow przyspieszają adaptację AI w biznesie

DXC Technology, globalny lider w dziedzinie usług IT oraz ServiceNow, dostawca platformy AI do transformacji biznesowej, ogłosiły rozszerzenie strategicznego partnerstwa. Firmy stworzyły Centrum Kompetencji, łącząc ekspertyzę branżową 

z rozwiązaniami bazującymi na generatywnej sztucznej inteligencji ServiceNow, by efektywniej wspierać klientów we wdrażaniu technologii GenAI w biznesie.

Organizacje na całym świecie stają przed wyzwaniem szybkiego uzyskania zwrotu z inwestycji w sztuczną inteligencję. Nowe Centrum Kompetencji GenAI stworzone przez DXC Technology i ServiceNow ma wspierać klientów w przyspieszeniu ich drogi do wdrożenia AI. Inicjatywa łączy możliwości platformy DXC AI Impact – obejmującej doradztwo, inżynierię i bezpieczne usługi dla przedsiębiorstw – z funkcjonalnościami Now Assist, opartymi na modelach GenAI, dostarczanymi przez ServiceNow. W ramach współpracy konsultanci DXC będą doradzać wspólnym klientom, jak najlepiej modernizować systemy przy użyciu sztucznej inteligencji, by zoptymalizować jej wydajność i osiągać wymierne rezultaty biznesowe.

 

Klienci chcą transformować swoje biznesy za pomocą sztucznej inteligencji, a dzięki współpracy z ServiceNow dysponujemy odpowiednim doświadczeniem, by skutecznie wdrażać zastosowania AI na dużą skalę – podkreślił Howard Boville, wiceprezes DXC ds. usług konsultingowych i inżynieryjnych. Kluczowe jest, by technologie AI, z których korzystają nasi klienci, spełniały najwyższe standardy w zakresie ochrony danych, jakości zarządzania oraz zgodności z przepisami. DXC to zaufany partner, który doskonale rozumie zarówno wyzwania, jak i możliwości potrzebne klientom do dynamicznego rozwoju.

 

Firmy coraz chętniej sięgają po GenAI, by zwiększać produktywność i wartość biznesową – powiedziała Erica Volini, wiceprezes ds. współpracy z partnerami w ServiceNow. Naszym celem jest wprowadzanie sztucznej inteligencji do systemów jak największej liczby organizacji, a partnerzy tacy jak DXC odgrywają w tym kluczową rolę. Nowe Centrum Kompetencji łączy dogłębną wiedzę branżową i skalę działania DXC z zaawansowanymi możliwościami GenAI, które oferuje nasze rozwiązanie Now Assist, napędzając tym samym prawdziwą transformację biznesową.

 

Współpraca obu firm jest kontynuacją 15-letniego partnerstwa DXC i ServiceNow. Oto kilka przykładów wspólnych działań:

  • Szwajcarskie Koleje Federalne wykorzystują mechanizmy integracji systemowej DXC do łączenia aplikacji dla pracowników i klientów z platformą Now Assist, co umożliwia bezpieczny codzienny transport 1,25 miliona pasażerów oraz 205 tys. ton towarów.
  • Departament Ochrony Ludności w Mediolanie współpracował z ServiceNow i DXC podczas pandemii COVID-19, efektywnie zarządzając procesami odbioru i dystrybucji środków ochrony osobistej.
  • Jollibee Foods Corporation (JFC) oraz DXC nawiązały długoterminowe partnerstwo oparte na innowacjach i wsparciu. DXC zapewnia zintegrowane platformy, w tym ServiceNow, do zarządzania krytycznymi operacjami sieci sklepów i przedsiębiorstwa JFC, umożliwiając ich zespołom skoncentrowanie się na strategicznych priorytetach.

DXC dysponuje ponad 2000 certyfikatami produktowymi ServiceNow, ponad 1300 akredytacjami ISO i nieustannie rozwija swoje kompetencje poprzez specjalistyczne szkolenia z rozwiązań ServiceNow. Dodatkowo, firma uczestniczy w ServiceNow Council AI Product Advisory Board, doradzając w rozwoju nowych produktów AI dzięki opiniom klientów.