Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

DXC Technology i ServiceNow stawiają na sztuczną inteligencję, celem modernizacja sektora ubezpieczeniowego

DXC Technology, lider w dziedzinie usług IT, ogłosiła rozszerzenie partnerstwa z ServiceNow – platformą opartą na sztucznej inteligencji, która wspiera transformację biznesową. Celem tej inicjatywy jest modernizacja sektora ubezpieczeniowego. Jako partner klasy Elite, DXC łączy swoje rozwiązania branżowe z możliwościami sztucznej inteligencji ServiceNow, wprowadzając DXC Assure BPM (Business Process Management).

Współczesne firmy ubezpieczeniowe muszą stawić czoła wyzwaniom związanym z przyspieszonym rozwojem biznesu i wdrażaniem innowacji, jednocześnie usprawniając operacje oraz zapewniając klientom szybszą i bardziej niezawodną obsługę. Niestety, ich rozwój często utrudniają skomplikowane, ręcznie zarządzane procesy i przepływy pracy. Z badań HFS Research wynika, że już 45% ubezpieczycieli inwestuje w rozwiązania technologiczne, które pomagają usprawnić obszary obsługi klienta, operacji oraz administracji.

DXC i ServiceNow łączą swoje kompetencje, by wspierać ubezpieczycieli w usprawnianiu procesów i zwiększaniu efektywności operacyjnej. Rozwiązanie DXC Assure BPM napędzane przez ServiceNow łączy sztuczną inteligencję, analizę danych i automatyzację przepływów pracy, co pozwala ograniczyć skomplikowane, manualne procedury, poprawić wydajność oraz zwiększyć satysfakcję klientów. System wspiera każdy etap obsługi polisy i może zmniejszyć koszty operacyjne nawet o 40% poprzez automatyzację procesów, które dotychczas wymagały ręcznej pracy.

Naszym celem jest dostarczanie klientom wymiernych korzyści, które wzmacniają ich biznes. Rozszerzona współpraca z ServiceNow pozwala nam połączyć nasze doświadczenie w branży ubezpieczeniowej z nowoczesną technologią AI i automatyzacją procesów. Dzięki temu ubezpieczyciele mogą działać szybciej, elastyczniej i bardziej efektywnie – powiedział Ray August, Prezes Insurance Software and Business Process Services w DXC.Razem kształtujemy przyszłość sektora ubezpieczeń.

 

Assure BPM napędzane przez ServiceNow to kompleksowe rozwiązanie ubezpieczeniowe, które wspiera wszystkie etapy życia polisy. Obejmuje to zarządzanie polisami, wystawianie faktur i realizację płatności, obsługę nowych transakcji, ocenę ryzyka (underwriting) oraz procesy związane z roszczeniami. Kluczowe cechy rozwiązania to:

  • Wstępnie skonfigurowane przepływy pracy oparte na ponad 40-letnim doświadczeniu DXC w branży ubezpieczeniowej oraz technologii sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów ServiceNow.
  • Kompleksowa integracja z platformą DXC Assure, która zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, łatwą integrację z innymi aplikacjami ubezpieczeniowymi DXC oraz optymalizację centrum danych.
  • Samoobsługowy portal dla posiadaczy polis oparty na sztucznej inteligencji, który umożliwia szybszą i dokładniejszą obsługę, oferując spersonalizowane odpowiedzi na pytania użytkowników.
  • Zastosowanie zaawansowanej sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów związanych z administracją polisami, co pozwala na uwolnienie zasobów i skupienie się na innowacjach oraz lepszej obsłudze klienta.

 

Połączenie sztucznej inteligencji i zautomatyzowanych procesów ServiceNow z doświadczeniem DXC w branży może zrewolucjonizować sposób działania firm ubezpieczeniowych w sposób, który dotąd nie był możliwy – podsumowała Erica Volini, Executive Vice President, Worldwide Industries, Partners, and Go-to-Market w ServiceNow.Umożliwiamy całej branży ubezpieczeniowej szybkie dostosowanie się do zmian, usprawniając ich procesy i obsługę klientów.