Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dyrektor generalna Naver świętuje drugi rok stabilnego wzrostu i reformy korporacyjnej

W zeszłym tygodniu minęła druga rocznica objęcia stanowiska przez Choi Soo-yeon, dyrektor generalnej Naver. Pod jej kierownictwem internetowy gigant cieszył się stabilnym wzrostem, ustanawiając roczne rekordy zysków przez dwa kolejne lata.

W ubiegłym roku Naver odnotował rekordowy zysk operacyjny w wysokości 1,49 bln wonów (1,13 mld USD) i sprzedaż na poziomie 9,67 bln wonów. W 2022 r. firma odnotowała roczną sprzedaż na poziomie 8,22 bln wonów, po raz pierwszy przekraczając granicę 8 bln wonów.

W styczniu ubiegłego roku Naver sfinalizował przejęcie amerykańskiej firmy e-commerce Poshmark za 1,31 miliarda dolarów. Dzięki temu przejęciu Naver był w stanie rozszerzyć swoje portfolio biznesowe na rynek północnoamerykański i położyć podwaliny pod przyszły rozwój działalności związanej z obsługą klienta.

W sierpniu internetowy gigant zaprezentował również HyperClova X, swoją hiperskalową platformę sztucznej inteligencji, która może pochwalić się większą znajomością języka koreańskiego. Dwa miesiące później Naver podpisał umowę o wartości 100 milionów dolarów z saudyjskim Ministerstwem Spraw Miejskich i Wiejskich oraz Mieszkalnictwa w celu zbudowania opartej na chmurze platformy dla futurystycznego projektu inteligentnego miasta.

Obserwatorzy rynku prognozują, że Naver prawdopodobnie ponownie odnotuje w tym roku rekordowe roczne zyski. Główne domy maklerskie przewidują, że Naver odnotuje 1,7 biliona wonów zysku operacyjnego i 10 bilionów wonów, jeśli chodzi o sprzedaż.