„Dzięki HP Amplify Impact nasi partnerzy mogą sprzedawać nie tylko ceną, ale też produktem i świadomością ekologiczną” – podkreślił Łukasz Rosa, HP Inc Polska podczas wydarzenia AB Możliwości i Rozwój
Lider polskiego rynku dystrybucji IT, firma AB, po raz kolejny zorganizowała konferencję „AB Możliwości i Rozwój”. Jest to wydarzenie, które skupia partnerów i vendorów, współpracujących z wrocławską firmą. Wśród nich nie mogło więc zabraknąć HP Inc.
AB, największy dystrybutor na polskim rynku, po raz kolejny zorganizował swoje wydarzenie z cyklu AB Możliwości i Rozwój. Jak co roku konferencja przyciągnęła wielu partnerów firmy, zarówno resellerów, jak i współpracujących z AB vendorów. Wśród tych ostatnich było także HP Inc. Amerykański producent mógł pochwalić się m.in. najnowszymi komputerami i laptopami, przeznaczonymi tak dla odbiorców indywidualnych, jak też dla biznesowych i instytucjonalnych. Jedną z części wydarzenia była także debata poświęcona m.in. tematyce zrównoważonego rozwoju. Ze strony HP wziął w niej udział Łukasz Rosa, Channel Data Strategy Program Manager.
„Miałem przyjemność wziąć udział w debacie i opowiadać o najnowszych trendach zrównoważonego rozwoju , ale także o tematyce SMB, szczególnie mi bliskiej z racji wcześniej pełnionej funkcji. W obszarze SMB AB świetnie sobie radzi na rynku i jest jednym z wiodących dostawców dla naszych partnerów.” – powiedział Łukasz Rosa, HP Inc – „Miałem okazję opowiedzieć o programie HP Amplify Impact, czyli o programie skierowanym do naszych partnerów, którzy poprzez podnoszenie wiedzy i świadomości, są w stanie docierać do coraz szerszego grona klientów i sprzedawać nie tylko ceną, ale też produktem i świadomością ekologiczną”
AB Możliwości i Rozwój 2023 okazało się rekordowym w całym cyklu, a organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie.
AB Możliwości i Rozwój
Tegoroczne wydarzenie było wydarzeniem wyraźnie większym niż poprzednie edycje, bogatym w program i że znakomitą atmosferą, tworzoną przez zaproszonych gości, ale też zespół AB. Organizatorzy jeszcze podnoszą sobie poprzeczkę, zapowiadając, że przyszłoroczna edycja przyćmi tę, którą mogliśmy obserwować w tym roku w Krakowie.
Patrycja Gawarecka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu AB S.A. skorzystała z okazji, by podziękować partnerom firmy za świetne wyniki. A jest za co dziękować, bo resellerzy i integratorzy obdarzyli kolejny rok z rzędu dużym zaufaniem wrocławską firmę, realizując z AB wiele swoich projektów. Widać to dobrze w wynikach, które uzyskuje AB. Zapraszamy do filmu: