ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o kolejne trzy lata.

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o trzy lata. Przez ten czas firmy mają wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.

 

Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami – powiedział Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming.

 

 

Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

  • wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;
  • analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;
  • wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;
  • gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych.

 

Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.

 

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.

 

Innowacje zmieniające oblicze świata, budowa bardziej ekologicznego i inteligentnego świata, głównymi tematami Huawei Global Analyst Summit.